به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رحیم رحیمی مقدم با تحلیل قضاوت سعید مظفری زاده و کمک هایش در بازی صبا و استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، عملکرد داور و همکارانش را" خوب" توصیف کرد، اما گفت که مظفری زاده می توانست بهتر از این انجام وظیفه کند.

  این داور بین المللی قدیمی همچنین گفت: آن طور که از صفحه تلویزیون بازی را دیدم به نظرم آمد که داور به دلیل حواشی قبل بازی قصد داشت بازی را اداره کند تا برای هیچ یک از دو تیم مشکلی پیش نیاید.

وی در ادامه به بررسی چند صحنه مهم بازی پرداخت که در ادامه می خوانید.

* تاخیر در شروع بازی مساله ساز می شود

بازی با هشت دقیقه تاخیر شروع شد که مسئولان برگزاری مسابقه باید به این مساله توجه می کردند. وقتی قرار است چند بازی همزمان برگزار شود این گونه تاخیرها می تواند مساله ایجاد کند. مخصوصا اگر سرنوشت قهرمانی یا سقوط تیم ها به هفته های پایانی بکشد، این مساله خیلی مهم می شود.

* دو اخطار استقلال گم شد

در دقیقه ۳۸، داور می توانست به پژمان نوری از استقلال کارت زرد بدهد، چون از پشت ضربه ای را به آشیل بازیکن صبا وارد کرد. همچنین در دقیقه ۵۱، تیموریان باید اخطار می گرفت که داور این کار را نکرد.

* داور می توانست بازی را آرام کند

بازی در نیمه اول فیزیکی و پر برخورد بود، اما در نیمه دوم این مساله شدت بیشتری گرفت. داور می توانست در نیمه دوم با دادن کارت زرد به بازیکنان خاصی بازی را آرام کند، اما این کار را نکرد.

* داور به تصمیم خودش احترام نگذاشت!

وقت تلف شده در اختیار داور است و اوست که اعلام می کند بازی چند دقیقه وقت تلف شده دارد. داور در پایان بازی چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. ولی پس از گذشت سه دقیقه و ۱۰ ثانیه سوت را زد که کار اشتباهی بود. داور می توانست سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کند، اما وقتی چهار دقیقه اعلام کرد باید به تصمیم خودش احترام می گذاشت تا حق تیمی ضایع نشود.