به گزارش پارس به نقل از ایرنا، میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با مراجعه به سازمان لیگ، اسامی بازیکنان اخطاری این تیم را استعلام کرده است.

آبی پوشان به دنبال زمان دقیق برگزاری شهرآورد هستند، چرا که سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، برنامه های دیدارهای تیم ها را تا هفته پنجم نیم فصل دوم لیگ برتر اعلام کرده است.


تیم های فوتبال استقلال و پرسپولس تهران در هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، شهرآورد پایتخت را برگزار می کنند.


باشگاه استقلال اخیرا با یک حامی مالی جدید به توافق رسیده که احتمال دارد در بازی مقابل صبا، نام این حامی نیز به نام های متعدد روی لباس های بازیکنان این تیم اضافه شود.


کادر فنی تیم استقلال، دو بازی اخیر تیم صبای قم را آنالیز کرده و به نظر می رسد پژمان منتظری مامور مستقیم مهار رضا عنایتی مهاجم گلزن تیم صبا باشد.


آخرین تمرین آبی پوشان پیش از بازی مقابل صبا ساعت ۳۰/۱۰ دقیقه صبح فردا (پنجشنبه) در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار می شود و آبی پوشان پس از این تمرین با یک دستگاه اتوبوس عازم شهر قم می شوند و در هتل خورشید اسکان خواهند یافت.


هاشم بیک زاده و بوبکر کبه به دلیل مصدومیت آبی پوشان را در دیدار مقابل صبای قم همراهی نمی کنند.


تیم فوتبال استقلال تهران ساعت ۱۵ روز جمعه (پس فردا) در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به میهمانی صبای قم می رود.

تیم های استقلال تهران و صبای قم تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به ترتیب با کسب ۲۳ و ۱۶ امتیاز در مکان های چهارم و سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران قرار دارند.