به گزارش پارس به نقل از گل، ماجرای استعفاها و بازگشت های رویانیان هر چند وقت یکبار سوژه رسانه ها بوده و حالا گویا باید خط پایانی بر حضور او متصور بود.

جایی که برخی تلاش می کنند اتفاقات و صف بندی های اخیر برخی پیشکسوتان را هم به ماجرای عزل رویانیان ربط بدهند که صحت یا رد آن نیازمند ادله مکفی است.

گفته می شود حمله اخیر ضیا عربشاهی به پروین و تلاش برای رو در رو قراردادن سلطان و شهریار از آنجایی سرچشمه می گیرد که به او گفته شده رویانیان در حال رفتن است و پروین قرار است بر مسند مدیریت باشگاه تکیه بزند.

اگر در مرتبه قبل و مقابل کامبوزیا، دایی آستین بالا زد و پاشنه ها را بالا کشید و به جرم فوتبالی نبودن وی، عرصه را برای آمدنش تنگ و تهدید به استعفا کرد حالا مقابل پروین نمی توان از این حربه استفاده کرد و او را غیر فوتبالی خواند. پس دایی را باید جور دیگری مقابل پروین قرار داد. اشارات ضیا در گفتگو با ایسنا را یک بار دیگر بخوانید تا متوجه شوید.

او اول سعی دارد پروین را تحقیر کند و سپس بحث اختلاف این دو را مطرح می کند: « بعضی ها که به اندازه پنج انگشت هم نیستند، دارند دق می کنند و چشم دیدن رویانیان و دایی را ندارند. روی صحبت من با علی پروین است. آقای پروین! چرا وقتی دایی را محروم کردند، سکوت کردید؟ چرا از موضع دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس دفاع نکردید؟ شما که اسطوره پرسپولیس هستید و می گویید من پرسپولیسی ام، آیا باید از موفقیت دایی چشم پوشی کنید؟ چشم دیدن موفقیتش را ندارید؟ شما که می گویید دلتان به حال پرسپولیس می سوزد، چرا وقتی تیم صدرنشین است کارشکنی می کنید؟ آقای پروین شما پرسپولیسی هستید و خانواده تان هم همینطور. اما نوه شما در تلویزیون می گوید که من استقلالی هستم! زمانی که خیری می خواست چک خلعتبری را بدهد چرا گفتید که چک آن فرد را بگیرید؟ مگر شما پرسپولیسی نبودید. آقای پروین شما در منزلتان که مثل کاخ می ماند نشسته اید. البته خدا بیشترش کند اما پیشکسوتانی هستند مثل مجتبی محرمی، نجم الدین بخشی و وحید قلیچ که الان روی تخت بیمارستان هستند و سال های سال برای این تیم زحمت کشیدند اما شما به راحتی از آنها چشم پوشی می کنید. من که ۱۳ – ۱۴ سال در پرسپولیس بازی کرده ام و یک ثانیه هم ذخیره نبودم در سال ۶۵ به خاطر پرسپولیس از پیشنهاد هفت میلیونی گذشتم. اما شما از یک ریال هم نمی گذرید. من می توانستم در آن زمان دو آپارتمان ۲۰۰ متری بخرم که الان ارزش آنها ۱۰ میلیارد تومان می شد. »

همه این حرف ها به کنار؛ ضیا شاه کلید گفته هایش را اینجا رو می کند: « لطفا به دنبال پست و مقام ها نباشید. اگر راست می گویید که یک پرسپولیسی هستید مثل یک سرباز در خدمت پرسپولیس باشید. آدم باید همیشه مرد باشد و پشت و روی دستش یکی باشد و به دنبال منافع شخصی هم نرود. »

سلطان عضو هیات مدیره پرسپولیس است. دنبال پست و مقام بودن یعنی چه؟ ضیا دارد کدهای جدیدی می دهد و این تاییدی بر حضور پروین به عنوان مدیر عامل است.

بر اساس نوشته خبرگزاری فارس، « طبق آخرین شنیده ها از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علی پروین و هدایتی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب می شوند.

استعفاهای پی در پی رویانیان در چند وقت اخیر و برخی مشکلات باعث شد تا مسئولان وزارت ورزش تصمیم به تغییراتی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بگیرند.

طبق آخرین شواهد که حتی در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شد علی پروین به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب و حسین هدایتی نیز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه معرفی شده است.

این در شرایطی است که رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه برکنار شده اما احتمال دارد عضو هیئت مدیره باقی بماند اما هنوز این موضوع تایید نشده است. این اتفاق امشب در حالی رخ داده که وزارت ورزش قرار است تا ۲ روز آینده لیست نهایی هیئت مدیره باشگاه را معرفی کند. »

باید دید این اتفاقات در حالی که پرسپولیس صدر نشین است به کجا ختم می شود و این بار موضع دایی چیست. از سوی دیگر پروین هم کنایه هایی به دایی داشته و درباره عابدزاده گفته: « خیلی ها دوست ندارند احمدرضا به پرسپولیس برگردد. » و البته نگفته که خود او اولین نفری بود که عابدزاده را به دلیل حمایت از عباس انصاری فرد از پرسپولیس اخراج کرد!

وزارت ورزش این روزها مکرر از عدم حمایت مالی از سرخابی ها زده و احتمالا حضور هدایتی به همین منظور است. پروین، هدایتی، رویانیان و افشین پیروانی نفراتی هستند که می توان گفت حضورشان در هیات مدیره آینده تا حد زیادی قطعی است.