به نقل پارس از ایسنا، آگرو در دیدار منچسترسیتی برابر آرسنال از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس آسیب دید و از بازی بیرون رفت. باشگاه منچسترسیتی مدت آسیب دیدگی این مهاجم آرژانتینی را دست کم یک ماه اعلام کرد که این اصلا نمی تواند خبر خوبی برای هواداران این تیم باشد.

آگرو در دیدار برابر آرسنال که با پیروزی شش بر سه" همشهری ها" به پایان رسید، عملکرد خوبی داشت و گل نخست بازی را در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی در نشستی خبری گفت: متاسفانه آسیب دیدگی آگرو جدی است و او حداقل یک ماه خانه نشین خواهد بود.

آسیب دیدگی آگرو در حالی است که تیم منچسترسیتی به شدت به او نیاز دارد؛ چرا که این تیم باید در بیست روز آینده در شش بازی به میدان رود که بدون شک حساس ترین آنها برابر لیورپول در لیگ جزیره خواهد بود که پنج شنبه هفته آینده خواهد بود.

هر چند دوری آگرو می تواند خط حمله سیتی را با مشکل مواجه کند اما پیگرینی، سرمربی شیلیایی این تیم می تواند از ادین ژکو و یا استفان یووتیچ در کنار نگردو استفاده کند.

آگرو یکی از بازیکنان مورد علاقه پیگرینی به شمار می آید. سرمربی شیلیایی" همشهری ها" مهاجم آرژانتینی تیمش را بعد از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بازیکن فوتبال جهان می داند. آگرو در این فصل ۱۴ گل برای سیتی به ثمر رسانده است و بعد از لوئیس سوآرس بهترین گلزن لیگ جزیره به شمار می آید.

سیتی با پیروزی برابر آرسنال ۳۲ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. شاگردان پیگرینی در هفته هفدهم لیگ جزیره باید شنبه هفته آینده به مصاف یاران اشکان دژآگه بروند.