به گزارش پارس به نقل از جام، در صحنه گل اول پرسپولیس به مس کرمان خیلی ها معتقد بودند که شیث رضایی دچار اشتباه شده و گل را به پرسپولیسی ها تقدیم کرده است. سرپرست تیم مس کرمان پس از پایان بازی اعلام کرد که در آن صحنه سیدصالحی به شیث فن کمر زده و به این شکل توپ را گرفته است.

شیث که مدت هاست سکوت کرده پس از پایان بازی هم به رغم اصرار خبرنگاران مصاحبه ای انجام نداد و شاید این تنها جمله ای بود که شیث در مورد بازی و آن اتفاق عجیب به زبان آورد: « اگر کارشناسان بگویند که این صحنه خطا نبوده، فوتبال را کنار می گذارم! »

این در حالی است که بسیاری از خبرنگاران کرمانی و حتی گزارشگر مسابقه بارها به خاطر خرید این بازیکن به مظلومی خرده گرفتند و او را ناآماده و مسبب اصلی شکست دانستند. قضاوت در مورد اتفاق صحنه گل اول پرسپولیس را به کارشناسان می سپاریم ولی شور و اشتیاق شیث از دیدار با دوستانش در پرسپولیس قابل توجه بود.

شیث که به تازگی به تیم مس پیوسته در ابتدا ترجیح می داد که با توجه به شرایطش مقابل پرسپولیس بازی نکند. وقتی پرویز مظلومی از شیث خواست تا در پست دفاع راست بازی کند، رضایی از سرمربی خواست تا در پست تخصصی اش بازی کند. ولی نیاز سرمربی مس به یک مدافع راست باعث شد تا او پس از مدت ها دوری و محرومیت شیث، از او در این پست استفاده کند.

اما به هرحال شیث به زمین رفت و زمینه ساز یک شکست سنگین را فراهم کرد و مظلومی هم خیلی زود او را عوض کرد و بعید است شیث با این شرایط و جوی که علیه او در کرمان به راه افتاده، حالا حالاها به ترکیب مس برگردد.