به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. اول باید به خانواده سیدعباسی مخصوصا مادر بزرگوارش بابت از دست دادن برادرش تسلیت عرض کنم. انشالله روحش شاد باشد. یک مقدار امروز استقلال گونه بازی کردیم و عین استقلال نبودیم اما در گردش توپ و مالکیت توپ شبیه استقلال بودیم. فجر هم لایه های دفاعی خوبی داشت. با این همه در سرعت و مالکیت توپ نسبت به بازی قبل خیلی بهتر بودیم و به بازیکنان به خاطر مشکلات خاصی که داریم خسته نباشید می گویم. به این ۳ امتیاز به جدول لیگ برگشتیم. فجر با لایه های دفاعی و ضد حمله خطرساز شدند و می خواستیم سه امتیاز را بگیریم که در جدول بمانیم.

وی در مورد حضور ۵ بازیکن روی نیمکت گفت: دو بازیکن سه اخطاره داشتیم. ساموئل دو روز است حق و حقوقش را می خواهد و سرتمرین نیامده و باید حق و حقوقش را بدهیم. یکی از بازیکنان سه روز پیش به من گفت هیچ انگیزه ای نداریم؛ ببریم، ببازیم و مساوی کنیم هیچ فرقی ندارد. من گفتم هوادار ما با ۵ هزار تومان به ورزشگاه می آید و شاید برای برگشتش مشکل داشته باشد و برای آنها بازی کنیم و فتح الله زاده و هیئت مدیره به امید فرجی هستند. انشالله فرجی شود و ما منتظر فرج هستیم تا مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: ساموئل به خاطر پولش نیامد. ما بازیکن بازی ساز می خواهیم و یکی از دوستان گفت دو بازیکن بگیرید اما من می گویم یک بازیکن بگیریم کلاهم را بالا می اندازم.

سرمربی استقلال در مورد حضور در آسیا گفت: هر سال ستادی را تشکیل می دادیم. فتح الله زاده انشالله ستاد بازی های آسیایی را تشکیل می دهد تا برای بازی های آسیایی آماده شویم. اگر پول باشد خیلی خبرها می شود اما مثل اینکه خبری نیست.