به گزارش پارس به نقل از فارس، کارلوس کی روش بعد از جلسه طولانی که در فدراسیون فوتبال داشت، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص ماحصل این جلسه گفت: جلسه طولانی بود به خاطر اینکه درباره مطالب متعددی صحبت کردیم. درباره سفر به برزیل و اردوهایی که در برزیل خواهیم داشت صحبت شد و نتیجه کلی صحبت هایی که در این جلسه مطرح شد را در وب سایت فدراسیون فوتبال می توانید پیگیری کنید.

وی درباره اینکه چه خبری بعد از این جلسه می تواند در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار دهد افزود: مطالب خاصی نبود که بخواهم بیان کنم و صحبت هایی که بیان شد در مورد کارهایی که قرار است در راه آماده سازی جام جهانی برای تیم ملی انجام شود. در رابطه با راهکارهایی که صحبت کردیم تا پله پله به سمت موفقیت در جام جهانی برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه جام حذفی برگزار می شود یا نه، افزود: یکی از موضوعاتی که درباره آن صحبت کردیم همین موضوع بود. در این باره صحبت کردیم و باید دید راه حل فدراسیون در این باره چیست. من متوجه شدم قرار است بازی های لیگ ۹ آوریل (۲۰ فروردین سال ۹۳) تمام شود و من امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: برگزاری جام حذفی در حیطه اختیارات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و آنها باید برای برگزاری این مسابقات راه حل پیدا کنند. فکر می کنم اگر برنامه ریزی صحیحی انجام شود راه حل این موضوع هم پیدا شود. البته نکته ای که مهم است این است که امسال سال جام جهانی است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در این بازی ها موفق باشیم.

کی روش در مورد استفاده ۴ تیم فولاد، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا از ملی پوشانشان هم تصریح کرد: همان طور که گفتم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسئول این موضوع هستند و آنها باید در این باره تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که قلعه نویی گفته برای استفاده از ملی پوشان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باید با کی روش جلسه بگذارد و آیا او حاضر است با سرمربی استقلال که در این نشست شرکت کند هم، ادامه داد: من نه تنها آمادگی جلسه با قلعه نویی را دارم بلکه با هر مربی که صاحب نظر باشد در این باره صحبت می کنم اما باید دید فدراسیون چه تصمیم می گیرد تا بتوان گام های بعدی را برداشت.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود تیم های ملی اسپانیا و روسیه درخواست بازی تدارکاتی با ایران را داشتند که ایران آنها را رد کرده افزود: چیزی که مرا متاسف کرده این است که این شایعات به وجود آمده و نباید به این شایعات توجه کرد الان باید دست به دست هم بدهیم تا در راه جام جهانی قدم برداریم و نباید به این مطالب طنز آلود توجه کنیم.