به گزارش پارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را در خصوص باشگاه ها و مربیان لیگ برتر به شرح زیر اعلام کرد:

محرومیت و جریمه برای ابراهیم زاده

دیدار دو تیم راه آهن سورینت و سایپا البرز در تاریخ ۱۴ آذرماه برگزار شد که از سوی منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم راه آهن سورینت تخلفاتی مبنی بر اعتراض و بی احترامی به داوری رخ داد. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

توبیخ کتبی و جریمه نقدی برای خطیبی

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی تبریز در تاریخ ۱۵ آذرماه برگزار شد که از سوی بهزاد بشایم آنالیزور تیم گسترش فولاد تبریز  تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوران مسابقه رخ داد. بر همین اساس وی به مدت سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول خطیبی سرمربی این تیم نیز به دلیل تشویق و ترغیب بازیکنان به اعتراض به داور مسابقه به توبیخ کتبی و ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم ملوان

دیدار دو تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در تاریخ سوم آذرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم ملوان بندرانزلی  تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه ملوان بندرانزلی ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسیدگی به تخلفات داماشی ها

به دلیل تخلفات تماشاگران تیم داماش گیلان در دیدار این تیم برابر ملوان بندرانزلی در تاریخ ۱۵ آذرماه، مدیر عامل و سرپرست این باشگاه در جلسه ای که روز دوشنبه ۲۵ آذرماه در محل کمیته انضباطی برگزار می شود، دعوت شدند تا درباره تخلفات تماشاگران و اتفاقات پاسخ دهند.