به گزارش پارس به نقل از شهر خبر، امیر قلعه نوعی پس از دیدار استقلال مقابل کاسپین قزوین در رختکن به شاگردانش هشدار داد که از صحبت کردن با رسانه ها خودداری کنند


برخورد با قاضی، مماشات با آندو

امیر قلعه نوعی پس از دیدار استقلال مقابل کاسپین قزوین در رختکن به شاگردانش هشدار داد که از صحبت کردن با رسانه ها خودداری کنند و به همین دلیل بود که استقلالی ها پس از خروج از رختکن جوابی به سئوالات خبرنگاران ندادند و از میان آنها فقط قاضی و تیموریان با رسانه ها به گفت وگو پرداختند. همین موضوع باعث شد تا سرمربی استقلال حسابی شاکی شود و قبل از تمرین دیروز در مورد وتو شدن دستورش با بازیکنان صحبت کند.

قلعه نوعی به این موضوع اشاره داشت که وقتی دستوری می دهد، قطعا می داند که این موضوع به تیم کمک خواهد کرد و هیچ بازیکنی حق خطا ندارد. او می گفت: « نمی دانم چرا با وجود تأکیدهایی که داشتم باز هم قاضی جلوی خبرنگاران می ایستد و مصاحبه می کند. این آخرین بازی است که در مورد دستورات حرف می زنم و دفعه بعد قطعا گفت وگو وجود نخواهد داشت و مسئولان باشگاه تکلیف بازیکن خاطی را مشخص می کنند. »

قلعه نوعی در حالی در صحبت های خود صراحتا از قاضی نام برد که فقط این بازیکن با رسانه ها گفت وگو نکرد و تیموریان هم بازیکنی بود که از دستور او سرپیچی کرد اما سرمربی استقلال رفتار دوگانه ای از خود به نمایش گذاشت و هیچ حرفی از آندو به زبان نیاورد. برخورد با قاضی و مماشات با آندو در حالی رخ داد که این بازیکن همواره مورد حمایت سرمربی استقلال بوده است و حتی زمانی که عملکرد ضعیفی هم داشته مورد خطاب قلعه نوعی قرار نگرفته است.