به گزارش پارس به نقل از ایسنا، از جمله حاشیه های دیدار امروز (جمعه) پرسپولیس و مس کرمان آن بود که پرویز مظلومی بعد از اخراج از زمین عدد چهار را به هواداران پرسپولیس نشان داد و دقایقی بعد نیز پس از به ثمر رسیدن گل چهارم پرسپولیس این بار تماشاگران سرخ پوشان پایتخت بودند که عدد چهار را به هواداران مس نشان دادند. پس از آن که داور یک پنالتی را به نفع پرسپولیس اعلام کرد، پرویز مظلومی تلاش می کرد تا تیمش را از زمین خارج کند که در نهایت در این امر ناکام ماند و توسط داور از زمین اخراج شد.

بعد از اخراج مظلومی از زمین، او عدد چهار را به تماشاگران پرسپولیس نشان داد که سبب واکنش هواداران سرخ پوشان پایتخت شد.

سرمربی تیم مس بعد از اخراج از زمین به سمت رختکن ورزشگاه رفت و حتی در بین تماشاگران نیز حاضر نشد.

تماشاگران مس در اعتراض به پنالتی داور می گفتند « داور پرسپولیسی نمی خوایم نمی خوایم» .

هم چنین حدود ۲ هزار نفر از تماشاگران پشت درهای بسته ماندند و نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

دقایقی بعد که پرسپولیس گل چهارم را وارد دروازه ی مس کرد، این بار تماشاگران پرسپولیسی بودند که عدد چهار را در جواب پرویز مظلومی به هواداران مس نشان می دادند.

محمد پنجعلی هم که همراه پرسپولیس به کرمان سفر کرده بود در بین دو نیمه از سوی هواداران این تیم تشویق شد.

تماشاگران پرسپولیس پس از زدن پنج گل به مس با شعار مظلومی" حیا کن مس رو رهاکن" به استقبال او رفتند و هوادران مس هم در پاسخ به هواداران سرخپوشان و در حمایت از مظلومی او را تشویق می کردند.

در اواخر نیمه دوم بازی یکی از تماشاگران پرسپولیس به داخل زمین آمد و سید جلال حسینی را در آغوش کشید که با دخالت نیروی انتظامی این هوادار به خارج زمین هدایت شد.

پس از به ثمر رساندن گل پنجم، هوادران پرسپولیس می گفتند" بزن شیش تایی ها" که دقایقی بعد گل ششم توسط این تیم به وارد دروازه مس شد.