به گزارش پارس به نقل از تسنیم، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان مس در نیم فصل دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته اند و تیم مس در نیم فصل دوم بهتر از تیم های استقلال و سپاهان نتیجه گرفته است.


سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از محروم بودن محمد آبشک و آرمان شهدادنژاد در بازی برابر پرسپولیس تهران خبر داد و افزود: متاسفانه حسن زاده را نیز به سبب مصدومیت، در اختیار نداریم.


وی تصریح کرد: تیم مس به یک گلزن حرفه ای نیاز دارد، از این رو در هفته های آینده یک گلزن حرفه ای برزیلی به جمع بازیکنان تیم مس کرمان اضافه می شود.


مظلومی افزود: اگر چه بازیکنان مس از جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می کنند، اما در برخی موارد در زدن ضربات آخر بی دقت هستند، بنابراین برای تقویت تیم به یک گلزن حرفه ای نیاز داریم.


وی تصریح کرد: در چند هفته آینده یک گلزن برزیلی از میان چهارگزینه موجود انتخاب شده و به تیم مس می پیوندد.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان این که این بازی برای هر دو تیم یک بازی سخت است، گفت: بازی مس و پرسپولیس یک بازی تهاجمی خواهیم بود، چراکه هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین می روند.


مظلومی با بیان اینکه نتیجه مساوی برای این دو تیم راضی کننده نیست، خاطرنشان کرد: پرسپولیس برای صدرنشینی و مس برای اتمام قعرنشینی و جدا شدن از ته جدول، به کسب هر سه امتیاز نیاز دارند.


وی درباره بازیکنان جدید مس گفت: این بازیکنان رفته رفته با تیم هماهنگ تر می شوند.


سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به بهتر شدن کیفیت بازی بازیکنان مس، گفت: تیم مس در نیم فصل دوم بهتر از تیم های استقلال و سپاهان نتیجه گرفته است.


مظلومی با بیان اینکه مس در برابر پرسپولیس هجومی بازی می کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم در این بازی با کسب سه امتیاز، دل مردم کرمان را شاد کنیم.