به گزارش پارس به نقل از فارس، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در قالب دو گروه بعدازظهر امروز به سمت کرمان برای دیدار مقابل مس حرکت کرد. این موضوع در شرایطی بود که پرسپولیسی ها در فرودگاه با بازیکنان ذوب آهن برخورد گرمی داشتند. ذوب آهنی ها نیز که آماده سفر به تبریز بودند به دلیل آب و هوای نامطلوب تبریز و همچنین نرسیدن هواپیمای آنها که قرار بود از بندرعباس به تهران بیاید و سپس به تبریز برود؛ در فرودگاه مهرآباد سرگردان بودند. این در شرایطی است که به احتمال فراوان پرواز ذوبی ها لغو می شود و آنها با اتوبوس به سمت تبریز خواهند رفت.

نکته جالب این است که همراه با بازیکنان ذوب آهن، لوکا بوناچیچ حضور نداشت. البته برخی ها اعلام کردند که دلیل این اتفاق کلیه درد او است و برخی ها هم اعلام کردند که او از ذوب آهن کنار گذاشته شده است.

غریبی و حیدری و همچنین خانزاده سه بازیکن سابق پرسپولیس نیز در فرودگاه به سمت بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان آمدند و برخورد بسیار گرمی با بازیکنان پرسپولیس داشتند.

گفتنی است اولین کاروان پرسپولیس ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به سمت کرمان رفت و دومین کاروان نیز ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به سمت کرمان خواهد رفت.