به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در رقابت های امروز (پنج شنبه) تیم ایران چهار نماینده در بخش مردان و چهار نماینده در بخش بانوان داشت که در بخش مردان بهزاد محرمی، آرش آقایی و سید مهرداد زمانی سه مدال برنز گرفتند و احمد قاسمی، الهام بهرامی، غزل یغما و طاهره آذر پیوند حذف شدند. زهرا نادری هم پنجم شد.

نتایج رقابت های امروز به شرح زیر است:

*جوانان پسر

آرش آقایی در وزن ۶۰- کیلوگرم در دور اول" لی کا" از ماکائو را در ۲۰ ثانیه ایپون کرد، در دور دوم با یک یوکو و یک وازاری به نماینده قزاق باخت و به گروه بازنده ها رفت، در این گروه باید مقابل نماینده عربستان قرار می گرفت که این حریف حاضر نشد و آقایی برای رسیدن به مدال برنز با نماینده چین مبارزه کرد که در وقت قانونی به تساوی رسیدند و در وقت اضافه آقایی حملات بیشتری انجام داد و توانست این حریف را شکست داده و مدال برنز بگیرد.

بهزاد محرمی در وزن ۶۶- کیلوگرم در دور اول باید با" مرحب" از لبنان مصاف می کرد که این حریف حاضر نشد و محرمی به دور بعد راه یافت؛ در این مرحله در زمان یک دقیقه و چهل ثانیه حریف هنگ کنگی را ایپون کرد، در دور سوم با یک امتیاز یوکو به نماینده قزاق باخت و به گروه بازنده ها رفت، در این گروه نماینده کره شمالی را در ۳۰ ثانیه ایپون کرد و دومین مدال برنز ایران در رقابتهای امروز را کسب کرد.

سید مهرداد زمانی در وزن ۷۳- کیلوگرم در دور اول استراحت کرد، در دور دوم" عدیل" از قزاقستان را ایپون کرد، در دور سوم نماینده عربستان را در زمان یک دقیقه و ۳۰ ثانیه ایپون کرد، در دور چهارم و مبارزه ماقبل فینال و مرحله نمیه نهایی مقابل نماینده کره جنوبی ایپون شد و به گروه بازنده ها رفت، در این گروه برای کسب مدال برنز نماینده تاجیکستان را ایپون کرد و سومین مدال برنز ایران را کسب کرد.

احمد قاسمی در وزن ۵۵- کیلوگرم در دور اول" آشیش" از هند را ایپون کرد، در دور دوم در حالی که با یک وازاری از" سوبیت" ازبک جلو بود ایپون شد وبه گروه بازنده ها رفت، در این گروه هم با دو اخطار مقابل نماینده قزاق شکست خورد و در جای هفتم قرار گرفت.

*بخش دختران

زهرا نادری در وزن ۵۷- کیلوگرم در دور اول نماینده هند را ایپون کرد، در دور دوم نماینده چین را شکست داد، در دور سوم و مرحله نیمه نهایی مقابل" لی" از چین تایپه شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت، در این مرحله برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده کره شمالی رفت و با یک امتیاز یوکو شکست خورد و در جای پنجم قرار گرفت.

طاهره آذرپیوند در وزن ۴۴- کیلوگرم در دور اول استراحت کرد، در دور دوم با یک امتیاز یوکو و یک وازاری به نماینده هند باخت و به گروه بازنده ها رفت، در این مرحله نیز با یک امتیاز یوکو به" ساتایف" از قزاقستان باخت و در جای هفتم قرار گرفت.

الهام بهرامی در وزن ۴۸- کیلوگرم در همان دور اول با یک امتیاز یوکو به نماینده هنگ کنک باخت و حذف شد.

غزل یغما در وزن ۵۲- کیلوگرم نیز در همان دور اول مقابل نماینده مغولستان ایپون و حذف شد.

برنامه مسابقات روز آخر فردا (جمعه ۲۲ آذر)

*بخش پسران

علیرضا شیری در وزن ۸۱-کیلوگرم در دور اول با" کوین" از لبنان روبه رو می شود.

امیرحسین محب زاده در وزن ۹۰- کیلوگرم در دور اول با" بطیر" از ترکمنستان مصاف می کند.

شایان نصیرپور در وزن ۱۰۰-کیلوگرم در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده چین تایپه روبه رو می شود.

جعفرپهلوانی در وزن ۱۰۰+کیلوگرم در دور اول با" لی" از چین تایپه روبه رو می شود.

بخش دختران

دنیا آقایی در وزن ۶۳- کیلوگرم در دور اول استراحت دارد و در دور دوم نماینده قزقیزستان را پیش رو دارد.

صبا کرمعلی در وزن ۷۰- کیلوگرم نیز در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده لبنان مبارزه می کند.

زینب جلالوند در وزن ۷۸- کیلوگرم در دور اول با نماینده هند مبارزه می کند.