به گزارش پارس به نقل از مهر، در حالی که هنوز چند روزی از اتهام به فیفا برای قرعه کشی از پیش تعیین شده مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نمی گذرد این اتفاق مجددا پیش از قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم رخ داد و یکی از کاربران توئیتر از" اقدامات صوری" کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب گروه های هشت گانه این رقابت ها به شدت انتقاد کرد!

این کاربر عرب صبح روز سه شنبه و قبل از شروع مراسم قرعه کشی روی شبکه توئیتر خود نوشت: " از آنچه در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به صورت فریباکارانه اتفاق می افتد، متاسفم؛ چرا که گروه ها بر اساس منافع شخصی از پیش تقسیم شده هستند و آنچه عملا انجام می شود تنها نمایشی در رسانه های گروهی خواهد بود. من از رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهم فساد در لیگ قهرمانان را متوقف کند" .

این کاربر در ادامه تیم های حاضر در یکی از گروه های لیگ قهرمانان را قبل از قرعه کشی روی صفحه خود قرار داد. وی اعلام کرد که تیم های استقلال ایران، الشباب عربستان سعودی، الجزیره امارات و الریان قطر با هم همگروه خواهند شد و این صحبت وی بعد از قرعه کشی ثابت خواهد شد" !

بعد از قرعه کشی این اتفاق رخ داد و تیم های نامبرده در گروه اول در کنار همدیگر قرار گرفتند.

هنوز مشخص نیست چنین پیش بینی هایی در شبکه های اجتماعی قبل از برگزاری رویدادهای مهم چگونه رخ می دهد. بعضی ها معتقدند تغییر ساعت پُست ها روی توئیتر و یا هَک کردن حساب های کاربری امکان تغییر در نوشته های قبلی را می دهد. عده ای هم به توطئه و فریبکاری نهادهای بزرگ بین المللی مثل فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتقاد دارند آنها را بابت اقدامات صوری مورد سرزنش قرار می دهند.