به گزارش پارس به نقل از فارس، رضا سهرابیان درباره ترک اردوی ورزشکاران قایقرانی گفت: این موضوع به مشکلاتی برمی گردد که از قبل بوده. فدراسیونی که اسبقیان گرفت، اتفاقاتی که رخ داد، فدراسیون خالی از پول از وزارت قبلی به وزارت جدید منتقل شد. همان زمان می گفتند هیچ مشکلی نیست و منابع مالی تامین است، اما حالا کم کم سختی ها خودشان را نشان می دهند.

وی ادامه داد: حالا هم سرپرست فدراسیون گفته ۴ ماه است ورزشکاران حقوقی نگرفته اند، این چهره قشنگی نیست. ما هم مشکلات مالی داشتیم، همان موقع من جمله ای را گفتم و اعلام کردم اگر بودجه نرسد قلک هایمان را می شکنیم تا تیم اعزام شود. این حرف به مذاق دوستان خوش نیامد. در ادامه هم فدراسیون اسبقیان دچار چالش شد و آسیب دید، اما همیشه به این جمله بسنده می کردند که مشکلی نداریم. حالا باید ورزشکاران این موضوع را اعلام کنند و سرپرست فدراسیون هم تایید کند.

نایب رئیس سابق فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه ورزش ما آسیب دیده و دچار رکود شده، عنوان کرد: اگر مدیریت نکنیم منابع کمی هم که باقی مانده که البته فکر نمی کنم چیزی مانده باشد، این ورزش به ۲۰ سال پیش برمی گردد؛ زمانی که ما ورزشکار بودیم و برای حضور در اردوی تیم ملی باید از دو سال قبل قایق ها را درست می کردیم تا آب داخلش نرود!

سهرابیان افزود: شخصی هم که پیدا شده بود و می توانست اسپانسر جذب کند از دست دادیم. این ورزش به کجا می خواهد برسد؟ امیدوارم آقای گودرزی همراه با سجادی که استادان من در دانشگاه هم بوده اند و از  آنها شناخت دارم کمک کنند قایقرانی از این وضعیت خارج شود. ورزشکاران که گناهی مرتکب نشده اند. دوستانی که ورزشکار نبوده اند و فقط فیلم آن را بازی کرده اند نمی دانند پارو زدن در سرمای آزادی چقدر سخت است و بعد از آن از آب بیرون بیایی و ببینی که غذا مناسب نیست. سخت است برای ورزشکاری که با این درآمد خانواده اش را اداره می کند و حالا مدت هاست حقوقی نگرفته است. آنها به معنای واقعی پارو نزده اند. اگر نمی خواهند این نیازها را جبران کنند مردانه بگویند نمی توانیم و به شهر خودتان برگردید.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به اینکه بارها مشکلات این فدراسیون با وزیر قبلی ورزش در میان گذاشته شده، تصریح کرد: آنها همیشه می گفتند کذب محض است. طالبیان یکی از بهترین ورزشکاران ما است که در المپیک هم شرکت کرد، اما نتوانست نتیجه ای بگیرد، البته همه می دانند او از جان مایه گذاشت، اما مطمئن باشید اگر توجه نشود همین نتایج را هم در آینده نمی توانیم بگیریم.