به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد ترابیان در خصوص آخرین وضعیت باشگاه سپاهان و قرعه این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: بدشانسی های این فصل ما با گروهی که در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتیم، کامل شد.

وی اضافه کرد: بدشانسی هایی مانند مصدومیت بازیکنانی همچون نویدکیا و سوکای، شرایطی که برای آرش افشین و مجتبی جباری پیش آمد، عدم جذب بازیکن خارجی در نیم فصل به دلیل جلو افتادن برنامه های سازمان لیگ و عدم هماهنگی آن با نقل و انتقالات بازیکنان خارجی که این برنامه ها همچنین باعث شد تا زمان بازگشت مصدومان ما به تاخیر بیفتد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در همین خصوص افزود: دو تیم الهلال عربستان و السد قطر از گروه ما پیشینه قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارند که همین موضوع می تواند تاییدی بر دشواری گروه ما باشد. البته سپاهان همواره نشان داده مقابل تیم های قدرتمند لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر خودمان بهتر بازی می کند و نتایج بهتری می گیرد.

وی در خصوص زمان بازگشت نویدکیا و سوکای به میادین هم اظهار داشت: محرم نویدکیا و جواهیر سوکای حداکثر تا یک ماه دیگر به ترکیب تیم فوتبال سپاهان باز خواهند گشت و امیدواریم بتوانند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ما را همراهی کنند.

ترابیان در مورد جذب بازیکن هلندی هم خاطرنشان کرد: " سرجیو ون دیک" پیشینه حضور در لیگ استرالیا و بدست آوردن کفش طلای این رقابتها را دارد. او مورد تایید کرانچار بوده و در صورت موفق آمیز بودن تست پزشکی اش، با او قرار داد خواهیم بست. در واقع ون دیک جزو سهمیه آسیایی ما محسوب می شود.

وی در مورد تداخل برنامه اردوهای تیم ملی و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بعد از ۲۰ فروردین ماه هم تاکید کرد: انتظارمان از سازمان لیگ این است که هم انتظارات کی روش را بر آورده کند و هم نیم نگاهی به ۴ نماینده ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد که هواداران زیادی در فوتبال ایران دارند. انتظارمان این است که در صورت حضور بازیکنان مان در اردوی تیم ملی به گونه ای برنامه ریزی شود که ملی پوشان خود را حداقل در زمان بازی ها در اختیار داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تصریح کرد: سازمان لیگ باید تعامل خوبی را بین تیم ملی و چهار نماینده ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برقرار کند زیرا همانطور که گفتم این چهار تیم هواداران زیادی دارند که به همان اندازه که نتیجه گیری تیم ملی برای آنها اهمیت دارد، نتایج تیم های شان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز مهم است پس باید در این خصوص تعامل خوبی برقرار شود.

وی در خصوص اختلافی که بین کرانچار و کی روش بوجود آمده و در رسانه ها مطرح شده، یادآور شد: کرانچار یک مربی حرفه ای و اخلاق گرا است که امکان ندارد کسی را علیه فرد دیگر تحریک کند. البته نباید فراموش کرد مطمئنا در انتقال مفاهیم صحبت های مربیان خارجی مترجم ها نقش زیادی دارند.

ترابیان همچنین گفت: شاید برخی از مفاهیم صحبت های کی روش و کرانچار به طور دقیق مطرح نشده است، چون کرانچار در مصاحبه نخست خود حمایت کاملی را از تیم ملی داشت و حتی تاکید کرد بنا به نیاز تیم ملی از احسان حاج صفی در پست دفاع چپ استفاده خواهد کرد.