به گزارش پارس به نقل از فارس، منچستریونایتد در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا  با نتیجه یک بر صفر مقابل شاختار دونتسک اوکراین به برتری رسید.

تنها گل این دیدار را فیل جونز در دقیقه ۶۷ وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را ۱۴ امتیازی کرده و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد کند. شاختار هم که برای صعود نیاز به پیروزی داشت، با این نتیجه به رتبه سوم رسید و به لیگ اروپا رفت.

منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس اما نتیجه های خوبی نمی گیرد. آنها در رتبه نهم جدول قرار گرفته و با آرسنال صدرنشین اختلافی ۱۳ امتیازی دارند.

دیوید مویس در این مورد گفت: بر اساس تاریخ و قدرتی که منچستریونایتد دارد می توانم بگویم که تیم ما یکی از شانس های رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است اما همه می دانند که تیم ما در شرایط کنونی نمی تواند چنین کاری انجام دهد. باید همچنان پیشرفت کنیم تا بتوانیم خودمان را در مرحله های بعدی این تورنمنت نگه داریم. ما این شانس را با صعود به عنوان تیم نخست به خودمان دادیم.

مویس در ادامه گفت: برای باشگاهی مانند منچستریونایتد شما همواره باید سعی کنید به جام قهرمانی برسید. کار شما این است. تیم های حاضر در این تورنمنت همان طور که همه می دانند، تیم هایی بسیار خوب هستند اما باید بدانید که در طول این تورنمنت باید بازی به بازی بهتر شوید. در رویارویی با شاختار فکر نمی کنم کاری متفاوت با دیدارهای اورتون و نیوکاسل انجام داده باشیم. در آن دیدارها تیم های حریف گل زدند، در این دیدار ما این کار را انجام دادیم. در ۳۰ دقیقه ابتدایی زیاد خوب بازی نکردیم و ممکن بود حتی بازی را با تساوی بدون گل به پایان برسانیم اما زمانی که در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، موفق شدیم نتیجه را به سود خودمان به پایان برسانیم.