به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رئال مادرید موفق شد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل کپنهاگن دانمارک را شکست دهد تا با قاطعیت به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید در بازی شب گذشته (سه شنبه) پس از چند بازی غیبت در ترکیب تیمش قرار گرفت و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. رونالدو با این گل رکوردار شد و به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که موفق شده است در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۹ گل به ثمر برساند. البته این را باید توجه داشت که رونالدو این ۹ گل را در پنج دیدار به ثمر رساند. رونالدو شب گذشته برابر کپنهاگن یک بار دیرک دروازه را به لرزه در آورد و یک بار هم در دقیقه پایانی می توانست گلزنی کند که ضربه پنالتی او از دست رفت.

مهاجم پرتغالی در بازی تیمش برابر گالاتاسرای که در سانتیاگو برنابئو برگزار شد به دلیل مصدومیت غایب بود.

رونالدو درباره پیروزی برابر کپنهاگن گفت: ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. از رکورد شکنی در لیگ قهرمانان خوشحال هستم، اما هدف من این نیست، دوست دارم به تیمم کمک کنم تا به قهرمانی برسد.

رونالدو درباره خراب کردن پنالتی گفت: یکی از کارهای زیادی که تمرین می کنم ضربات پنالتی است، اما بعضی اوقات می آید که پنالتی شما از دست می رود. از این که توانستم ۹ گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بزنم خوشحالم. تیم ما شرایط خوبی دارد و بازی های خوبی را به نمایش می گذارد.

مهاجم پرتغالی درباره این که دوست دارد با چه تیمی رویارو شود؟ گفت: برای من فرقی نمی کند. همه تیم ها خوب هستند. اولویتی در این زمینه ندارم.