به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمد بنا در حفظ این گروه قدرتمند نقش مهمی دارد. انتظار می رود او از گذشته درس گیرد و با برطرف ساختن اشتباه ها با نیرو، نگاه و فکری تازه وارد گود شود.

آقای بنا! جامعه کشتی از شما انتظار دارد چارچوبی بسازید و سیستمی را حاکم کنید که کشتی ایران سال ها ثمره اش را ببیند تا اگر روزی هم محمد بنا نبود، کشتی ایران بهره افکار و تصمیمات شما را ببرد و آینده اش تضمین شود، چون روش های سلیقه ای برای همیشه دوام نخواهند داشت و پابرجا نخواهند بود.

توقع این است گمانه زنی آنها را که می گویند" بنا و بابک شش ماه هم کنار یکدیگر دوام نمی آورند" نقش بر آب کنی تا منیت ها جای خود را به پیروزی های تاریخی بدهند. غلامرضا تختی بزرگ به درستی می گفت: " وقتی قهرمان جهان شدم فهمیدم بیشتر باید خم شوم تا مدال طلا را بر گردنم بیاویزند. "

آقای بنای عزیز! از شما انتظار می رود اطراف و اطرافیان خود را بهتر نگاه کنید و مربیان کاربلد را به حقشان برسانید نه این که در انتخاب دستیاران، دوستی ها به توانایی ها بچربد. آنها که کشتی را به دقت دنبال می کنند هنوز این پرسش بی پاسخ را در ذهن دارند که چرا ناصر نوربخش هیچ سهمی از پاداش های المپیک نداشت و نه تنها به المپیک فرستاده نشد که در هیچکدام از تجلیل های پس از المپیک هم اسمی از او برده نشد! همان نوربخشی که سال ها چه در رده جوانان و چه در بزرگسالان در برنامه ریزی و طراحی تمرین ها شما را یاری و پیش از المپیک شبانه روز کار کرد و مربی مستقیم آماده سازی حمید سوریان بود؛ سوریانی که نخستین طلایی کاروان کشتی فرنگی و صف شکن فرنگی کاران در بازی های المپیک لندن بود.