به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، افشین پیروانی اظهار داشت: رویانیان هر چه که دلش می خواهد می گوید و گذشته پرسپولیس را یادش رفته و نمی داند که من چند سال در پرسپولیس بودم و اصلا چند سال کاپیتانی پرسپولیس را یدک کشیده ام.

 

*** رویانیان گذشته اش را فراموش کرده است


وی ادامه داد: رویانیان یادش رفته که من در اوایل مدیریت او در تیم پرسپولیس چقدر به او کمک کردم و حال تمام آن روزها را زیر پا گذاشته است و فراموش کرده که بارها به من زنگ می زند و از من برای مصاحبه کردن حضور در جلسات و راهنمایی در خواست می کرد وقتی از من می خواست به نفع او و باشگاه مصاحبه کنم ساعت ۱۲ شب به من زنگ می زد حالا چطور می شود این گونه رفتار می کند و پاسخگو نیست.


*** مدیر عامل پرسپولیس برای من پیغام نفرستد


کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس تصریح کرد: رویانیان مثل مرد خودش جواب من را بدهد نه کسی دیگری که اصلا نمی شناسمش هر روز برای من مصاحبه کند و بگوید که پیروانی طلبی از باشگاه ندارد یا اینکه او چرا حالا یا طلبش از پرسپولیس افتاده است.

 

*** تا به امروز فقط به خاطر هواداران سکوت کرده ام


وی ادامه داد: اگر تا به امروز چیزی نگفتم فقط به عشق هواداران پرسپولیس بوده است زیرا من هر چه دارم از همین هواداران است ولی دیگر نمی توانم سکوت کنم زیرا آقایان هم همه چیز را زیر پای نود گذاشته اند و دیگر باید جوابشان را بدهم و مهم ترین دلیل ممنوع الخروج شدن بند از کشور است که من باید اواخر امسال به آمریکا سفر کرده و در امتحانات دکترای خود شرکت نمایم ولی رویانیان باعث شده است که من ممنوع الخروج شوم.


***دیگر این پول برای من ارزشی ندارد


پیروانی در خصوص طلب مالیاتش از پرسپولیس گفت: دیگر بعد از این همه کذب گویی و زیر پا گذاشتن حرمت ها این طلب برای من حتی یک ریال هم ارزش ندارد و رویانیان بداند که این پول دیگر بدرد من نمی خورد.


*** مانع مصاحبه پیشکسوتان از رویانیان شدم


کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: دراین چند روز گذشته به دلیل کشمکش های بین من و رویانیان وحرمت شکنی وی چندین تن از پیشکسوتان پرسپولیس با من تماس گرفتند تا بخواهند علیه رویانیان مصاحبه کنند ولی من فقط به خاطر هواداران و تیم پرسپولیس مانع این کار شدم تا تیم وارد حاشیه نشود ولی مثل اینکه آقایان هیچ چیز برایشان مهم نیست.