به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، علی کفاشیان که مهمان برنامه نود بود وقتی با این سوال عادل که از او درباره هجوم کاربران ایرانی به صفحه فیسبوک مسی پرسید روبرو شد این واکنش را نشان داد: « خود شما هم یک بار رفتید ورزشگاه و گوش و لپ شما را کشیدند. به هر حال این ابراز علاقه است و هر کسی دوست داشتنش را یک طوری نشان می دهد. »

عادل در جواب گفت: « اما به مسی و خانواده اش توهیم کرده اند آقای کفاشیان»


کفاشیان گفت: « باید به مسی پیغام بدهیم که همه دوستش دارند. همین الان هم در استادیوم ها به بازیکنان و مربیان مورد علاقه توهین می شود. این یک بحث فرهنگی است. حالا باید خود رسانه ها هم روی این قضیه کار کنند تا این مسئله هم به فرهنگ تماشاگران ما اضافه شود. در ماه های اخیر حتی برخی در ایران مسعود شجاعی را ناراحت کردند. »


عادل از کفاشیان پرسید که فدراسیون قرار نیست در این زمینه کاری انجام بدهد که رییس فدراسیون فوتبال گفت: « ما می خواهیم یک نامه به فدراسیون فوتبال آرژانتین بفرستیم و از رییس فدراسیون آنها بخواهیم تا پیام ما را به مسی منتقل کند و به او بگوید که همه در ایران دوستش دارند. حتی از او تاریخ تولد مسی را هم می پرسیم تا در روز تولدش برای او یک هدیه بفرستیم. »

این در حالی است که مجید جلالی هم روی خط برنامه نود آمد و در این مورد گفت: « ابراز علاقه با توهین و ناسزا خیلی فرق می کند. ما مشکلات بزرگی که در ورزش داریم را نمی توانیم به خوبی تحلیل کنیم. در همین لیگ خودمان کمیته انضباطی یک بار بازی ها را بدون تماشاگر می کند، یک بار کسر امتیاز می کند و خیلی مسائل دیگر. این باعث می شود مشکلات در جای دیگری بروز پیدا کند. طوری که آبروریزی بزرگی را در صفحه مسی رقم بزند. »