به گزارش پارس ، شاهین رحمانی در گفت وگو با تسنیم درباره قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و احتمال هم گروهی ۲ تیم ازبکستانی در گروه B مسابقات جایی که فولاد خوزستان هم حضور دارد، اظهار داشت: در صورتی که در پایان مرحله پلی آف تیم ازبکستانی به گروه B راه پیدا کند این تیم به جایگاه تیم دوم گروه A یا تیم چهارم گروه C منتقل خواهد شد.
وی افزود: بدین ترتیب تیم ازبکستانی یا جایگزین تیم الریان قطر می شود و یا آنکه جایش با تیم راه یافته از پلی آف به گروه C تغییر می کند.

عضو ایرانی کمیته مسابقات AFC در این مورد که امکان دارد تیم راه یافته از بازی دوم پلی آف به گروه C نیز تیمی از ازبکستان باشد، تاکید کرد: در این صورت به طور قطع جای تیم صعود کرده ازبکستانی با الریان قطر در گروه A عوض خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: بدین ترتیب اگر تیم نسف قارشی ازبکستان به گروه B راه پیدا کند یا جایش با الریان قطر و یا تیم چهارم گروه C که آن هم از پلی آف می آید عوض خواهد شد که اگر تیم راه یافته به گروه C نیز لوکوموتیو ازبکستان باشد به طور قطع جای نسف با الریان تغییر خواهد کرد. بدین ترتیب ماندن بنیادکار در گروه B قطعی خواهد بود.

وی درباره امکان تغییر زمان بازی تیم ملی ایران مقابل کویت در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا برای آنکه ایران بتواند بازی تدارکاتی در روز فیفا انجام دهد نیز به تسنیم گفت: اگر راند دیگری از مسابقات باقی مانده بود باید این بازی را در تاریخی پیش از آن برگزار می کردند هرچند که فکر می کنم با توافق فدراسیون ۲ کشور و با توجه به اینکه این دیدار آخرین بازی بوده و نتیجه آن تاثیری در صعود ۲ تیم ندارد این اتفاق شدنی باشد اما باز هم باید دید نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره چیست.