به گزارش پارس به نقل از ایسنا، احد پازاج اظهار کرد: هم محمد بنا و هم حسن بابک خود را در کشتی فرنگی ثابت کرده اند و نشان دادند که از بهترین های ایران هستند. این دو لازم و ملزوم یکدیگرند و با کمک هم می توانند دوباره کشتی فرنگی ایران را به اوج برسانند.

وی درباره انتخاب محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آقای بابک به عنوان مدیر تیم های کشتی فرنگی َ، بنا را به عنوان سرمربی به شورای فنی معرفی کرد و شورای فنی هم با موافقت این پیشنهاد محمد بنا را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. ما خیلی خوشحالیم که این دو دوباره به کشتی فرنگی باز گشته اند و امیدواریم با هماهنگی با مدیر تیم های ملی و شورای فنی بتوانند موفقیت های کشتی فرنگی را تکرار کنند.

پازاج همچنین درباره شرط و شروطی که محمد بنا پیش از این برای قبول سرمربیگری داشت، تاکید کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد. بنا شرایط را قبول کرده و فدراسیون هم تمام تلاش خود را می کند تا بهترین شرایط را برای او فراهم کند. کمی مشکلات مالی وجود داشته که خدا را شکر در حال برطرف شدن است. فدراسیون دوست دارد بهترین امکانات را برای سرمربی و کشتی گیران فراهم کند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

او ادامه داد: بنا شورای فنی و شرایط آن را قبول کرده، چون از خانواده کشتی و از میان خودمان است. فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد، چون ما سال ها در کنار این دوستان کار کرده ایم و به عنوان بازوهای بنا و بابک می توان در ساختن تیم ملی کشتی فرنگی به آنها کمک کنیم.

پازاج در پایان اظهار کرد: این اتفاق مثبتی است که این دو به کشتی فرنگی بازگشته اند و نیت همه ما خدمت به کشتی و ایران است. انتظار ما این است که رسانه ها هم کمک کنند تا حالا که داریم در کشتی فرنگی به ثبات می رسیم در کارمان موفق شویم.