به گزارش پارس به نقل از مهر، سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل استقلال تهران که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد با بیان این مطلب افزود: استقلال یک تیم بزرگ در ایران و آسیاست و ما خوشحال هستیم از اینکه فردا مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: جام حذفی همیشه جام شگفتی ها بوده و امیدواریم بتوانیم مقابل استقلال خالق یک شگفتی باشیم. دو هفته پیش رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا در خانه تیم حریف به نتیجه تساوی دست پیدا کرد و مربی رئال خوشحال بود از اینکه مقابل یک تیم ضعیف گل نخورده است.

نادریان در ادامه افزود: ما به تهران آمده ایم تا یک بازی تماشاگرپسند را مقابل استقلال انجام دهیم. از دو ماه پیش که برایمان مسجل شد با استقلال بازی خواهیم کرد بازیکنانم با جدیت بیشتری تمرین می کنند و از هر لحاظ آماده دیدار مقابل استقلال هستند. درست است که ما در لیگ دسته دو بازی می کنیم اما برای این دیدار انگیزه های بسیار بالایی داریم.

وی در ادامه افزود: شک نکنید که مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم و تنها برای پیروزی مقابل استقلال قرار خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنانی از لیگ برتر در تیم شما حضور دارند یا خیر، گفت: همه بازیکنان ما جوان هستند و لیگ برتری در بین بازیکنان ما وجود ندارد اما همه هم قسم شده اند که مقابل استقلال ارائه گر یک بازی زیبا باشند.

سرمربی کاسپین در پایان و در خصوص صحبت هایی که در این چند روز علیه هاشم بیک زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به وجود آمده است، گفت: متاسفانه در این چند روز چنان هجمه ای علیه این بازیکن به راه افتاده که تمام اهالی فوتبال را نگران کرده است. این هجمه ها غیر منصفانه است و امیدوار هستم که به جای تخریب بازیکنان تیم ملی روحیه بازیکنانمان را بالا ببریم تا با شرایط بسیار مطلوب پا به مسابقات جام جهانی بگذارند.