به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های آرژانتین، بوسنی هرزگوین و نیجریه همگروه شده است که کارلوس کی روش، نسبت به درخشش دو ستاره ایران یعنی اشکان دژآگه و رضا قوچان نژاد در جام جهانی اطمینان دارد.

یکی از سایت های ورزشی نیجریه با انتشار مطلبی درباره تیم ملی ایران نوشته است: " ایرانی ها که آخرین دوره رقابتهای جام جهانی در سال ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را از دست داده بودند، در دوره پیش رو با دو بازیکن در رقابتهایی که محل آشکارسازی درخشان ترین هاست رونمایی می شوند.

کارلوس کی روش در خصوص اشکان دژآگه می گوید: اشکان بازیکن بزرگی است که می تواند به تیم ما در رقابتهای جام جهانی سال آینده کمک کند. او سرعت بالایی دارد و خیلی خوب می تواند سانتر کند. مدافعان واقعا کار مشکلی مقابل او دارند. بالاتر از همه اینها، او یک شخص خوب است که کار کردن و زندگی کردن در کنارش عالی است. بی صبرانه در انتظارم تا دوباره به او بازی بدهم" .

دژآگه فصل گذشته از ولفسبورگ به فولام انگلیس پیوست و پس از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی، تشنه موفقیت است.

در ادامه این گزارش به رضا قوچان نژاد مهاجم تیم فوتبال استاندارد لی یژ بلژیک هم اشاره و تاکید شده است که قوچان نژاد به جایگاه تیم خود در رقابتهای جام جهانی اطمینان دارد. قوچان نژاد در اینباره می گوید: " با هم تیمی هایم خیلی خوشبختم. همه دوست دارند داخل و خارج از زمین تیم خود را حمایت کنند. من به چشم انداز رقابتهای جام جهانی فکر نکرده ام اما ما واقعا به این تیم (ایران) اعتماد داریم" .