به گزارش پارس ، پژمان درستکار در گفت وگو با فارس، در واکنش به صحبت های سرپرست تیم هیئت کشتی رستم کلا گفت: برای کسی که این صحبت ها را مطرح کرده است متأسفم و پیشنهاد می کنم قبل از هر چیز وجدانش را در نظر بگیرد. تهمت در دین اسلام کار درستی نیست، کسی را که تهمت می زند به خدا واگذار می کنیم؛ اگر ما هم چنین کار نادرستی را انجام داده باشیم خدا جواب ما را خواهد داد.

وی ادامه داد: دوستان به جای این فرافکنی ها و توجیه ناکامی هایی که در لیگ داشته اند، پول کشتی گیران شان را بدهند. همه می دانند این توهمات نخ نما شده است و خریداری ندارد. از طرفی پیروزی ما در آن دیدار قطعی شده بود و نیازی به پیروزی در دیدار آخر نداشتیم، ضمن اینکه اگر می خواستیم چنین کاری انجام دهیم، کشتی گیر وزن ۸۴ کیلوگرم آنها را می خریدیم.

درستکار افزود: خلف وعده در تیم ما از گناهان بزرگ است. به این دوست عزیز توصیه می کنم به جای این صحبت ها به تیم خودش برسد که به وعده هایی که به کشتی گیران داده است عمل نکرده است و آبروی کشتی ایران را با خلف وعده به کشتی گیران خارجی برده است.

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج سبزوار در باره دیدار مقابل تیم کفایتی در هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد گفت: شاید صعودمان روی کاغذ تضمین شده باشد، اما برای شخصیت تیمی نیاز به پیروزی در دو هفته باقیمانده داریم و محکوم به برد هستیم.

درستکار خاطر نشان کرد: تیم کفایتی تیم خوبی است و هفته قبل رستم کلا را در خانه اش شکست داد. در دور رفت آنها را مغلوب کردیم، اما باعث نمی شود این تیم را دست کم بگیریم. البته به احتمال زیاد به کشتی گیران خارجی استراحت خواهیم داد و با ترکیبی از بهترین ها و نفراتی که کمتر روی تشک رفته اند به میدان می رویم.