به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بیستمین دوره جام جهانی تابستانی سال آینده در برزیل برگزار می شود و تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان سرگروه توانست مجوز حضور در جام جهانی را به دست آورد باید با آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین در گروه F جام جهانی رقابت کند.

پایگاه خبری sbnation در پیش بینی خود از گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ اعلام کرد: ایران بدون امتیاز از جام جهانی خداحافظی خواهد کرد و آرژانتین با قاطعیت به همراه بوسنی از این گروه به مرحله بعد راه خواهند یافت.

Sbnation نوشت: ایرانی ها تیمی بسیار منضبط و فیزیکی هستند. آن ها شاید پس از مشخص شدن حریفان شان در جام جهانی فکر کنند که می توانند با کسب ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کنند اما بعید به نظر می رسد تیم ایران بتواند به موفقیتی در جام جهانی دست پیدا کند.

ایران در مقایسه با دو تیم نیجریه و بوسنی، بازیکنان باکیفیت کمتری در ترکیب خود دارد و به نظر می رسد آن ها بدون امتیاز و با سه شکست به عنوان تیم چهارم این گروه خیلی زود به خانه برگردند.

این سایت همچنین پیش بینی کرد، لیونل مسی در کنار فرانک ریبری و کریستیانو رونالدو ستارگان جام جهانی باشند و همچنین از احمد موسی هافبک تیم ملی نیجریه و ادین ژکو مهاجم تیم ملی بوسنی به عنوان دو بازیکن برتر تیم های نیجریه و بوسنی یاد کرد.

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ باید ۲۶ خرداد با نیجریه رقابت کند.