به گزارش پارس به نقل از گل، جمشید خطیبی قائم باشگاه گسترش فولاد تبریز با انتقاد از تداوم اشتباهات داوری در دیدارهای این تیم گفت: « ما شاهدیم که تیم مان در تمامی بازی ها نهایت تلاش خود را بکار می گیرد ولی نمیدانیم در مواجهه با اشتباهات داوران چه کار کنیم. ما پیش از این بارها این موضوع را از تمامی مجاری قانونی پیگیری کرده ایم و نامه های مختلفی را ارسال نموده ایم و انصافا مسئولان فدراسیون فوتبال هم در تلاش برای برخورد و مقابله با این مشکل هستند اما آنچه مهم است ثمر بخش بودن این برخوردها است که اینگونه نیست. »

وی با تاکید بر تبدیل شدن موضوع اشتباهات داوری به معظل اساسی موفقیت تیم ها گفت: « ما همان طور که پیش از این نیز بارها اعلام کرده ایم، اشتباهات داوری، صدمات جبران ناپذیری را به تیم ها متحمل می کند و متاسفانه اعتراض های پس از اشتباه نیز به جایی ختم نمی شود. سر آخر علاوه بر اینکه کسی پاسخگوی تبعات این ضرر ها نیست، کمیته محترم انضباطی نیز تمرکز خود را به واکنش قاطع به اعتراض باشگاه ها درخصوص مسائل داوری قرار داده است. واقعا نمی دانیم که این مسأله چه زمانی حل خواهد شد. »

خطیبی افزود: « همان گونه که مسوولان و دست اندرکاران چند باشگاه دیگر نیز عنوان داشته اند تصمیمات و موضع های فدراسیون فوتبال در مواجهه با مسائل مختلف تاثیر مستقیم بر عملکرد تیم ها و همچنین هواداران دارد، چنانچه در اکثر بازی های هفته اخیر نیز شاهد کاهش محسوس حضور هواداران در ورزشگاه ها هستیم، شاید با ادامه چنین روندی، تیم ها نیز بدین حالت دلسرد شده و عطای کار را به لقایش ببخشند، زیرا که واقعا ادامه گام برداشتن در راهی که سراسر ضرر است نمی تواند قابل توجیه باشد. »