به پارس به نقل از فارس، دانیل داوری روز گذشته همچون همه اعضا تیم ملی ایران در هیجان قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود. وی قبل از آنکه ایران در گروه F با آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین همگروه شد، در گفت وگویی با روزنامه مورگن پست گفت: من خواب حضور در جام جهانی را می بینم. خیلی خوب است که برای تیم ملی ایران در این مسابقات بازی کنم.

وی در مورد بازی فرداشب (یکشنبه) تیم باشگاهی اش « اینتراخت برانشوایگ» مقابل هرتابرلین نیز عنوان کرد: می خواهیم مقابل برلینی ها امتیاز بگیریم. باید همه برانشوایگی ها با تمام توان وارد بازی شوند تا موفق به کسب دستاوردی از بازی شویم.

داوری همچنین در مورد بازی با تیم ملی لبنان در بیروت که در شرایط خاصی به خاطر انفجار بمب در نزدیکی سفارت ایران رخ داد، اظهار داشت: وضعیت استثنایی بود. ما می ترسیدیم. مسیر منتهی به ورزشگاه کنترل می شد و ورزشگاه خالی از تماشاگر بود. همه جا نیروهای ارتش بودند. تحت این شرایط سخت می شد فوتبال بازی کرد. به هرحال با کسب برد ۴ بر یک تا حدی مردم ایران آرامش گرفتند.

او در مورد حضورش در ایران و مورد توجه قرارگرفتن از سوی هواداران در کوچه و خیابان نیز اظهار داشت: مردم مرا درخیابان ها به خوبی می شناسند. این موضوع باعث شگفتی است. آنها به من لطف دارند و بسیار احترام می گذارند.