به گزارش پارس به نقل از فارس، در شرایطی که از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ در شهر سالوادور آغاز می شود، در یکی، دو روز گذشته تب فوتبال در سراسر جهان به خاطر برگزاری این مراسم و هیجان ناشی از گروه بندی به اوج خود رسیده است.

یک روزنامه چاپ ریودوژانیرو که خبرنگارانش را راهی محل انجام قرعه کشی کرده، گزارش کرد فابیو کاپلو، مربی روسیه، پرمصاحبه ترین مربی است که در محل انجام مراسم قرعه کشی حضور دارد.

گزارشگر این نشریه عنوان کرد فابیو کاپلو بیش از ۶۰ مصاحبه در دو، سه روز گذشته با نمایندگان رسانه ها انجام داده و به هر درخواستی که از سوی رسانه های جهان برای گفت وگو با وی شده، پاسخ مثبت داده است.

گزارشگر نشریه چاپ ریو همچنین عنوان کرد یکی از معدود مربیانی که حاضر نشده زیاد با نمایندگان رسانه ها صحبت کند، یواخیم لو، سرمربی آلمان است.

به باور این گزارشگر مربی ۵۳ ساله ژرمن ها به توصیه مشاورش از انجام مصاحبه قبل از مراسم قرعه کشی و تعیین شدن گروه ها خودداری کرده چرا که اعتقاد دارد انجام این کار بیشتر باعث تحریک بی مورد در بین علاقمندان فوتبال جهان خواهد شد.

این نشریه کارلوس کی روش، مربی پرتغالی ایران را مربی خوانده که نه زیاد مثل کاپلو مصاحبه می کند و نه همانند یواخیم لو از انجام گفت وگو خودداری کرده است.