به گزارش پارس به نقل از مهر، زلاتکو کرانچار در خصوص قرعه کشی امشب جام جهانی و احتمال رویارویی ایران با کرواسی و یا حتی بوسنی و هرزگوین ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به سیدبندی قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، احتمال دارد ایران با بوسنی و کرواسی همگروه شود.

وی ادامه داد: به طور قطع دوست ندارم تیم ملی ایران با کرواسی همگروه شود زیرا با توجه به ساختار فعلی فوتبال ایران این تیم ممکن است در مرحله گروهی جام جهانی کار را برای تیم ملی کرواسی سخت کند و حتی احتمال دارد شانس صعود تیم ملی کشورم به مرحله بعدی را کاهش دهد.

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد همه تیم های حاضر در جام جهانی قدرتمند هستند و نمی توانیم حتی یک تیم را ضعیف بدانیم. تمام تیم ها از قاره آفریقا و آمریکای لاتین تا اقیانوسیه و آسیا می توانند برای تیم های مطرح دنیا در مرحله گروهی جام جهانی خطرناک باشند.

زلاتکو کرانچار در پایان گفت: ایران و فوتبال آسیا پیشرفت های بسیاری داشته اند و در صورتی که این اتفاق بیفتد و تیم ملی کشور شما با کرواسی و یا بوسنی همگروه شود، باید این دو کشور نگران رویارویی با ایران باشند.