به گزارش پارس به نقل از فارس، فردا مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در مجموعه کاستادوسائوپه واقع در ایالت باهایا شهر سالوادور برگزار می شود. این مجموعه که کاملا تفریحی، اقامتی و ورزشی است، دارای ۵ هتل ۵ ستاره است که تمامی هتل ها به دلیل مراسم فرداشب پر است. به طوری که وقتی مسئولین فدراسیون های غنا، نیجریه و برخی دیگر از کشورهای آفریقایی به این مجموعه رسیدند، هتل برای اسکان آنها جا نداشت.

* پنجشنبه از سوی برنامه ریز و اسپانسرینگ مراسم جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون ها و مربیان تیم ها برگزار شد. از دو روز قبل اکثر مسئولان فدراسیون ها در این مجموعه حضور دارند و آخرین نفری که ظهر امروز وارد مجموعه سائوپه شد، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بود.

* مردم برزیل فقط به قهرمان شدن تیم ملی کشورشان در جام جهانی پیش رو فکر می کنند و برخی از خبرنگاران برزیلی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی فارس، معتقد بودند که با قهرمان شدن برزیل در جام جهانی برخی از مشکلاتشان حل خواهد شد. به همین دلیل مردم برزیل امیدواری زیادی به قهرمانی تیم ملی کشورشان دارند.

* بیش از ۲ هزار عکاس و خبرنگار ورزشی برای پوشش مراسم فردا در این مجموعه اقامت دارند و نکته قابل توجه اینجاست که برخی از خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی از جمله رویترز و اسکای اسپورت با ۲۰ عکاس و خبرنگار در برزیل حضور دارند.

* نکته قابل توجه در مجموعه کاسپادوسائوپه این است که فاصله این مجموعه با سالوادور زیاد است و از دو روز قبل این منطقه به حالت امنیتی در آمده و به طور مرتب نیروهای امنیتی در آنجا مستقر هستند.

* تا ظهر امروز هم مسئولان برگزارکننده مسابقات جام جهانی در حال تجهیز کردن سالن قرعه کشی مراسم فردا شب بودند.