به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن بیاتی نیا در مورد بازی تیم های ذوب آهن و پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم چرا که این تیم شرایط خوبی دارد و باید در ورزشگاه آزادی به دیدار این تیم برویم اما تیم ما تیم باتجربه ای است و مطمئن هستم که روز جمعه بازی خوبی از تیم ما خواهید دید.

وی ادامه داد: من پیش از این با پیراهن تیم های صبا، پیکان و پاس هفت بار به پرسپولیس گل زدم و تلاش می کنم که هشتمین گلم را در روز جمعه به ثمر برسانم. البته بازی با پرسپولیس برای من همانند سایر بازی ها است اما باید این را قبول کنیم که مهاجمان دوست دارند در بازی های بزرگ گل بزنند، من هم از این قاعده مستثنی نیستند اما دوست دارم قبل از هر چیز تیمم در این بازی موفق باشد و اگر شد من هم با گلزنی سهم کوچکی در برد مقابل پرسپولیس داشته باشم.

مهاجم تیم ذوب آهن اصفهان در مورد شرایط خودش در این بازی هم افزود: صد درصد برای این بازی آماده هستم و شرایط خوبی دارم. خوشبختانه تیم هم در وضعیت خوبی است و تمرینات موثری را انجام داده ایم. امیدوارم که دست پر به اصفهان بازگردیم.

بیاتی نیا در خصوص تغییراتی که در کادر فنی ذوب آهن اتفاق افتاده اظهار کرد: شرایط تیم خوب نبود و به همین دلیل تغییراتی در تیم اتفاق افتاد اما من وظیفه دارم بی توجه به این تغییرات برای ذوب آهن تلاش کنم. این موضوعات به مسئولان باشگاه بر می گردد و من فقط امیدوارم که از این هفته بدشانسی هایمان تمام شود.

وی در پایان درباره اینکه گفته می شود بازی با پرسپولیس آخرین فرصت لوکا بوناچیچ در تیم ذوب آهن است، افزود: من در این باره اطلاعی ندارم چرا که صحبتی هم در این خصوص نشده است و الان تمرکز باشگاه، بازیکنان و کادر فنی بر روی بازی با پرسپولیس است.