به گزارش پارس به نقل از فارس، مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به همراه سه دستیارش پس از جدایی از قرمزپوشان به دلیل عدم پرداخت کامل مطالباتش از قرمزپوشان به فیفا شکایت کرد و در نامه های مختلف با باشگاه پرسپولیس این موضوع از طریق فیفا در میان گذاشته شد اما با مستنداتی که باشگاه پرسپولیس داد، فیفا مجددا این پرونده را بررسی کرد که در جدیدترین نامه از طرف فیفا که کپی آن به باشگاه پرسپولیس رسیده اعلام شده که باشگاه پرسپولیس ادعای شما را نپذیرفته و اگر دفاعیات جدیدی را دارید آنها را ارائه دهید.

مصطفی شکری مشاور مدیرعامل در بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس به فارس گفت: ما در خصوص ژوزه در حال مکاتبه لازم هستیم. آخرین نامه از طرف فیفا برای ژوزه فرستاده شده که در آن ادعاهای ایشان مورد تائید فیفا قرار نگرفته و از ایشان خواسته شده که دفاعیاتش را اعلام کند. اگر ایشان دفاعیاتی داشته باشد، پس از آن نظرات هر پنج طرف، یعنی باشگاه پرسپولیس، ژوزه و سه دستیارش مجددا وارد کارهای اداری خواهد شد در غیر این صورت، دیگر درباره این پرونده بحثی مطرح نمی شود. فیفا از ژوزه خواسته اگر دفاعیاتی دارد ارائه دهد. تاکنون این اتفاق نیفتاده و ما هم منتظر هستیم اگر مباحث جدیدی مطرح شود، آن را پاسخ بدهیم.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس پس از جدایی ژوزه قصد داشت به صورت توافقی با او فسخ قرارداد کند اما سرمربی پرتغالی سابق قرمزپوشان از این کار خودداری کرد و همه پول خود را درخواست کرد.