به گزارش پارس ، صادق ورمزیار در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی استقلال - گسترش فولاد سرد و بدون برنامه بود. هر ۲ تیم دنبال یک حادثه بودند تا به گل برسند و هیچ طرح و نقشه ای نداشتند. روز گذشته شاهد یک بازی بسیار معمولی از سوی بازیکنان استقلال بودیم، عملکردی که شاید خود آنها را هم راضی نکرده باشد.


وی با اشاره به عملکرد استقلال عنوان کرد: استقلال از ابتدای لیگ خلاء بازیکن بازیساز را در تیم خود احساس می کرد و بیشتر فوتبال حادثه ای را انجام می دهد تا به گل برسد. فوتبال استقلال در بعضی از بازی ها خوب بوده و بازیکنانش توانسته اند خلق موقعیت کنند اما در بعضی از دیدارها نیز همانند بازی روز جمعه بد بوده است.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه « استقلال در هفته های اخیر بازی خوب و زیبایی به نمایش نگذاشته است» ، گفت: ۲ بازیکن کناری استقلال در بازی با گسترش نتوانستند ایجاد موقعیت کنند و پاس آخر را برسانند. استقلال همانند ابر بهاری می ماند. این تیم در بعضی از دیدارها خوب بازی می کند و در بعضی از بازی ها سرد و بی روح است.


ورمزیار در خاتمه تصریح کرد: با بازی که استقلال مقابل گسترش فولاد انجام داد می توان گفت این تیم عملاً شانسی برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر نخواهد داشت.