به گزارش پارس به نقل از فارس، علی دایی پس از پایان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: فکر می کنم فقط ۱۵ دقیقه اول فوتبال بازی نکردیم و تمام موقعیت های تراکتورسازی در همین دقایق بود. در ۷۵ دقیقه دیگر ما سوار بر مسابقه بودیم و بر توپ و میدان احاطه داشتیم روی یک صحنه کرنر اشتباه کردیم و تراکتورسازی به گل رسید. در نیمه دوم همه جوره حاکم بر توپ و میدان بودیم و بیش از ۶،۷ موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: داور در دو صحنه می توانست اعلام پنالتی کند که متأسفانه این کار را نکرد. برخی اشتباهات عجیب نیز از سوی داور رخ داد که نمی توانم چیزی بگویم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم در تبریز با وجود این شرایط عالی کار کردند یک موقعیت ما نیز به تیر دروازه برخورد کرد به هر حال فوتبال است این پیروزی را به هواداران تراکتوسازی تبریک می گویم. هر چند که ما مستحق این باخت نبودیم. عدالت فوتبال انجام نشد و در بازی که با دست پر می توانستیم بیرون بیاییم نتیجه نگرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری هایی که به وجود آمد خاطرنشان کرد: یکی از اعضای تدارک تراکتورسازی به نام نصیری دادو فریاد می کرد و تدارکات باشگاه نباید فحاشی کند. مسئولین تراکتورسازی این مسئله را دیدند شاید مسئله ای بین بازیکنان به وجود آید اما این افراد نباید دخالت کنند. این کارها معنایی ندارد و فوتبال تا این حد ارزش ندارد که چنین رفتارهایی صورت بگیرد افرادی که نباید در راهرو حضور داشته باشند همچنین حرف می زنند و مشکلاتی را به وجود می آورند.

وی افزود: بازیکنان ما تمام سعی و تلاش خود را انجام دادند ما نفراتمان را به چشم باز انتخاب کردیم و کاری به بازی بیرون از خانه نداریم فوتبالی که ارائه دادیم بالاتر از تراکتورسازی بود متأسفانه موقعیت های ما به گل تبدیل نشد و ذات فوتبال همین است. امیدوارم کمیته داوران تمامی این مسائل ار نظاره کند که چطور پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم توپ به مهدی کیانی برخورد می کند و راهی اوت می شود اما کرنر می گیرد. شما ببینید بازیکن تراکتورسازی دقیقه ۶۴ به چه شکلی فرزاد حاتمی را هل می دهد اما داور اعلام خطا نمی کند آن وقت در اواخر بازی به چه شکلی برخورد بنگر و انصاری فرد را خطا می گیرد.

حاتمی تأکید کرد: شما در وقت اضافه ببینید چه مقدار از زمان تلف شد داور به این مسئله توجهی نمی کند کل مسابقه ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام می شود اما داور ۴ دقیقه زمان اعلام می کند. من با همه این اتفاقات از بازیکنانم راضی هستم آنها تمام تلاش خود را انجام دادند و فوتبال بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا با این شرایط فوتبال ایران، ایران مستحق کسب جایزه ای در آسیا بود اظهار داشت: منظور شما را متوجه نمی شوم شاید در آسیا نتایج خوبی گرفته باشیم اما شما به وضعیتی که دارید اگر نگاه کنید متوجه می شوید که شرایط خوب نیست نباید خودمان را گول بزنیم ما در خیلی از مسائل عقب هستیم و باید سعی به جبران این مسائل کنیم.

دایی با تأکید بر اینکه از عملکرد شاگردانش راضی است افزود: ما از تراکتورسازی بهتر بازی کردیم با اعتقاداتی به پرسپولیس آمدم و برای رسیدن به همان اهداف کارم را ادامه می دهم.

وی در مورد رفتار تماشاگران تراکتورسازی یادآور شد: همیشه جو خوبی اینجا حاکم بوده است هواداران تراکتورسازی اگر تلاش کنند از برخی الفاظ که نباید استفاده کنند در ورزشگاه آنها را بیان نکنند جو حاکم در ورزشگاه بهتر هم می شود. طرفداران آذری همواره رفتار خوبی داشتند.