به گزارش پارس به نقل از تسنیم، دایی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب از هر دو تیم شاهد باشیم. ما چند بازیکن در تیم ملی داشتیم و یک هفته نتوانستیم در کنار یکدیگر تمرین کنیم. ولی با آمادگی به تبریز آمده ا یم تا ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی افزود: هر دو تیم نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی دارند و تراکتور از شرایط میزبانی بهره مند است و هر دو تیم برای برد به زمین می آیند و این جذابیت های بازی را بیشتر می کند.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: فردا روز بزرگی برای فوتبال ایران است و امیدوارم با یک نتیجه خوب روز بزرگی برای من باشد. تراکتور با طرفدارانش زنده است و افتخار می کنم که چنین هوادارانی دارد و عشق و علاقه مردم آذربایجان به این تیم ستودنی است.

علی دایی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره تاثیر حضور یا عدم حضور کریمی در این دیدار گفت: کریمی حضورش برای تراکتور غنیمت بزرگی است و من از هر لحاظ برای این بازیکن احترام خاصی قائلم و امیدوارم موفق باشد.

وی افزود: ما به گونه ای تمرین کرده ایم که اگر کریمی باشد و یا نباشد بتوانیم موفق شویم و من خبر ندارم که او می تواند در بازی فردا حضور یابد یا خیر.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مصدومان و محرمان این تیم اظهار کرد: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت و پیام صادقیان به دلیل محرومیت در بازی فردا غایب خواهند بود.

وی درباره نقل و انتقالات گفت: ما ۵،۶ بازیکن را در نیم فصل از دست دادیم ولی با این وجود لیست مازادی نداشتیم و هر بازیکنی که خودش خواست از تیم رفت. با این وجود فرزاد حاتمی و محسن مسلمان را به تیم اضافه کردیم و امیدوارم به نحو احسن از این بازیکنان استفاده کنیم و با این نفرات در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

دایی گفت: هر تیمی که می خواهد موفق شود باید بتواند هم در خط دفاعی و هم در خط حمله موفق باشد و به نظر من هر تیمی که کمتر گل بخورد شخصیت بالایی خواهد داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: با اینکه تیم ما کم گل به ثمر رسانده ولی تفاضل گل خوبی داریم و اینکه بیشتر گل بزنید و گل بخورید سودی نخواهد داشت و باید در تمام نقاط زمین مستحکم باشیم ولی قبول دارم که می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.