به گزارش پارس به نقل از مهر، این دیدار در شرایطی برگزار شد که بیش از ۵۰ هزار تماشاگر علاقمند به دو تیم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. ضمن اینکه برخی چهره های مطرح ورزش و سیاست هم در ورزشگاه حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* خداحافظی مهدی مهدوی کیا و مسعود مرادی یکی از سوژه های مورد توجه در این دیدار بود. مهدوی کیا که قبل از این یک بار در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان از فوتبال خداحافظی کرده بود، در پایان دیدار با میلان در میان دوستان و یاران قدیمی اش خداحافظی شیرین ترین داشت. او زمانی که خواست در اواسط نیمه اول به میدان برود پیراهن شماره ۱۷ را از فرشاد پیوس گرفت و تا پایان دیدار در زمین حضور داشت.

* مالدینی علاوه بر اینکه خارج از زمین سوژه اول بود، در داخل زمین هم برای بازیکنان پرسپولیس جذابیت های ویژه ای داشت. در این میان برد اصلی را پایان رافت کرد که زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد کنار مالدینی بود و مشخص نشد چطور توانست در چشم برهم زدنی پیراهن این بازیکن بزرگ فوتبال دنیا را بگیرد و خیلی سریع هم برتن کند که کسی از او نگیردش!

* مهدی مهدوی کیا در شرایطی دور زمین چرخید و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد که خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس کنار او بودند. با این حال مهدوی کیا این بار چهار گوشه زمین را نبوسید و در حالی که اشک می ریخت راهی رختکن شد.

* منطقه میکسدزون ورزشگاه آزادی یکی از شلوغ ترین روزهای تاریخ خود را سپری کرد. در این منطقه بازیکنان پرسپولیس که تعدادشان خیلی بیشتر از یک تیم بود حضور داشتند. البته تعداد خبرنگارانی هم که در این منطقه حضور داشتند چند برابر روزهای عادی بود که بی نظمی ویژه ای را هم بوجود اورده بود!

* با وجود اینکه خبرنگاران بیش از یکساعت بیرون رختکن ایستادند تا بازیکنان میلان از رختکن خارج شوند و با آنها مصاحبه کنند، اما هیچیک از بازیکنان حاضر به گفتگو نشدند و پس از خروج از رختکن به سمت اتوبوس حرکت کردند.

* نکته جالب زمان خروج میلانی ها از رختکن این بود که ماموران انتظامی و همراهان تیم میلان تاکید داشتند وقتی بازیکنان بیرون آمدند کسی به آنها دست نزند چرا که از این رفتار خوششان نمی آید و آن را رفتار خوبی نمی دانند. در این میان تاکید زیادی بر این بود که کسی به مالدینی دست نزند! زمانی هم که مالدینی از رختکن خارج شد خبرنگاران پرتعدادی به سمتش رفتند تا مصاحبه کنند اما او بدون اینکه حرفی بزند راه خروج در پیش گرفت و به سمت اتوبوس تیم رفت.