به گزارش پارس به نقل از فارس، هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس از عصر امروز آغاز می شود.

در هفته نخست دور برگشت این رقابت ها دو بازی بسیار حساس در بالای جدول انجام می شود که یکی بازی تراکتورسازی و پرسپولیس در تبریز و دیگری دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان است.

با توجه به جایگاه دو تیم فولاد و سپاهان در جدول رده بندی مسابقات بسیاری از کارشناسان این بازی را یکی از فینال های لیگ برتر قلمداد می کنند.

سرخ پوشان خوزستانی که با حسین فرکی فصل سیزدهم را بسیار خوب آغاز کردند چند هفته ای نیز صدرنشین لیگ برتر شدند.

این تیم اما در انتهای نیم فصل نخست با مشکل عدم نتیجه گیری مواجه شد و تداوم این روند صدر جدول را از فولادی ها گرفت.

از سوی دیگر شاگردان حسین فرکی در بازی مقابل تیم های مدعی به هیچ وجه نتایج مناسبی را نگرفته اند و از پنج بازی در برابر تیم های استقلال، تراکتورسازی، پرسپولیس، سپاهان و نفت تهران تنها یک امتیاز گرفتند.

علاوه بر این فولاد در نیم فصل نخست در برابر سپاهان در اصفهان با دو گل شکست خورد در این بازی در صدد جبران این شکست خواهد بود.

اما در سوی دیگر سپاهانی قرار دارد که برخلاف آنچه تصور می شد در نیم فصل نخست نتایج مناسبی را کسب نکرد.

این تیم پس از آغاز بسیار خوب خود در رقابت ها رفته رفته وارد حاشیه شد و این مسئله در عدم نتیجه گیری شاگردان کرانچار بی تاثیر نبود.

زردپوشان اصفهانی که در جام حذفی توفیقی نداشتند و در همان مرحله یک شانزدهم نهایی با قبول شکست در برابر نفت آبادان از دور رقابت ها کنار رفتند حالا تمام تلاش خود را معطوف لیگ برتر کرده اند.

به هر حال باید دید جدال حساس تیم های مدعی فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در آغاز هفته دور برگشت رقابت های لیگ برتر چه نتیجه ای را به دنبال خواهد داشت.

در جدول رده بندی رقابت ها فولاد خوزستان با ۲۷ امتیاز در رده سوم است و سپاهان با ۲۴ امتیاز جایگاه ششم را در اختیار دارد.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.