به گزارش پارس به نقل از ایسنا، کریم باقری اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بابت برگزاری بازی با ستاره های میلان از باشگاه تشکر کنم که شرایط این بازی را فراهم آوردند. فوتبال ما به چنین بازی های بین المللی نیاز دارد. این بازی ها از جوانب مختلف دارای ارزش است. چنین دیدارهایی همه جوانب فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را شامل می شود و شور و نشاط را در فوتبال ایجاد می کند که خیلی خوب است و یک بازی بزرگ و یه یاد ماندنی خواهد بود. واقعا خوشحال کننده است که همه نسل ها گرد هم جمع شدند و حضوری همدل داشتند. حالا طبیعی است که یکسری برای فهرست نهایی دعوت می شوند ولی همینکه نسل های مختلف یکدیگر را دیدند، اتفاق بزرگ و خوش یمنی بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اتفاق خوب دیگر این است که پیشکسوتان متوجه می شوند، فراموش نشده اند و مردم، رسانه ها و باشگاه به یاد آنها هستند و برایشان ارزش و احترام قائل می شوند. استقبال گسترده هواداران نشان داد که پیشکسوتان نزد مردم محبوب هستند و دوستشان دارند.

باقری درباره تیم میلان و نفراتی که به تهران می آیند تصریح کرد: اسامی نفرات را دیدم، اگر واقعا همه آنها بیایند، بازی بزرگی می شود. مالدینی، گتوزو، ابراهیم با، بوبان، باره سی، ماسارو و همه آنها نام های بزرگی هستند که همه مردم دنیا از آنها خاطرات زیادی دارند. دیدن بازی آنها در آزادی خاطره انگیز خواهد بود. هر یک از این نفرات سال ها در میلان بازی کرده اند و شکی نیست که مردم از دیدن آنها لذت می برند.

وی افزود: این درست که این بازی برای خداحافظی مهدی مهدوی کیا برگزار می شود اما تجلیل از همه پیشکسوتان است، حتی آنهایی که در این بازی حضور ندارند، چون این بازی نشانه بهایی است که به قدیمی ها داده شد و شک ندارم که هواداران استقبال بسیار خوبی از این بازی خواهند کرد. چون هر یک از دو طرف میدان، خاطرات بسیاری را در ذهن فوتبال دوستان ایران، بویژه پرسپولیسی ها زنده می کنند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره خداحافظی کاپیتان مهدوی کیا از بازی فوتبال در پایان فصل گذشته گفت: هر آمدنی یک رفتنی دارد. مهدی بازیکن شناخته شده و با اخلاقی است. در عرصه ملی، اروپا و پرسپولیس افتخارات زیادی دارد. همه او را دوست دارند. همیشه مسائل حرفه ای را رعایت کرده و در اخلاق زبانزد بوده است. به نظرم بازی با میلان هم برای او و هم برای همه ما روزی به یاد ماندنی خواهد بود. البته مهدوی کیا از فوتبال خداحافظی نمی کند، او در صحنه حضور دارد. دیدیم در تیم ملی نوجوانان بویژه در جریان اردوی آنها چقدر کمک کرد. در تیم ملی جوانان مدیر فنی شده است و در مجامع بین المللی هم سمت دارد. امثال مهدی مهدوی کیا سرمایه های فوتبال هستند.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی از او هم تقدیر می شود یا خیر گفت: پرسپولیس بزرگان زیادی دارد. همانطور که گفتم این بازی تجلیل از همه است. حالا این لطف باشگاه است که به طور خاص از من هم نام می برد اما این بازی قدردانی از همه بزرگان و عزیزان است. البته از هواداران هم می خواهیم با انرژی خود روی سکوهای لبریز از جمعیت، این باز را خاطره انگیزتر کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و شرایط تیم به سایت باشگاه گفت: بازی های سختی را پیش رو داریم. قهرمان نیم فصل شدیم ولی کار دشواری پیش رو داریم که تمام تلاشمان را کردیم تا برای آن آماده باشیم. بازی اول ما هم یکی از سخت ترین بازی ها خواهد بود. تراکتورسازی تیم سر سخت و قدرتمندی است. چند سال است در بالای جدول قرار دارند و کار را برای همه سخت می ‎ کنند. ما هم قطعا کار سختی داریم و این بازی در معادلات قهرمانی تعیین کننده است.

وی ادامه داد: من امیدوارم یک بازی خوب و بدون حاشیه را شاهد باشیم. تراکتورسازی تیم سابق من بوده است. روزهای خوبی در آنجا داشتم. هواداران پرشوری دارد که جو خاصی ایجاد می کنند و هیچگاه تیمشان را تنها نمی گذارند. آنها خیلی روی موفقیت تراکتورسازی تاثیر می گذارند و اصولا چنین تماشاگرانی نعمت بزرگی برای هر تیم و فوتبال هستند.