به گزارش پارس به نقل از فارس، ایمان موسوی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: نزدیک به ۱۵ روز در تهران اردو داشتیم که اردوی مفیدی بود. در این بین در جام حذفی هم به دیدار نفت آبادان رفتیم که در عین شایستگی باختیم و حذف شدیم. البته الآن تمام فکر ما معطوف به لیگ برتر است و قصد داریم جزو ۱۰ تیم اول رده بندی لیگ برتر باشیم.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال درباره بازی گسترش فولاد مقابل این تیم افزود: به هر حال این تیم سابق من بوده و آقای قلعه نویی بر گردن من حق زیادی دارد. دست او را قبل از شروع بازی می بوسم اما الآن بازیکن گسترش فولاد هستم و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

موسوی در خصوص انتخاب بهترین گل نیم فصل اول لیگ برتر که در برنامه ۹۰ انتخاب شد و گل او هم در میان کاندیدای بهترین گل نیم فصل قرار داشت اظهار کرد: فکر می کنم کسانی که فوتبال را به صورت حرفه ای نگاه می کنند اذعان دارند که گل من بهترین گل نیم فصل بود. عادل فردوسی پور هم حتماً به این نتیجه رسیده که گل من به مس کرمان را در بین بهترین گل های نیم فصل قرار داد. گل من یک گل حرفه ای بود که نمونه اش در فوتبال ایران دیده نشده است. اما اگر مردم شوت های از راه دور را بیشتر دوست دارند در حالیکه گل من یک گل تکنیکی - تاکتیکی بود به هر حال به نظر مردم احترام می گذارم اما من گل خودم را بهترین گل نیم فصل می دانم شاید اگر این گل را در استقلال یا پرسپولیس می زدم جزو برترین گل های آسیا می شد.