به گزارش پارس به نقل از تسنیم، باشگاه تراکتورسازی برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم هنوز نتوانسته بازیکنان مدنظرش را جذب کند. یکی از این بازیکنان کرار جاسم بازیکن پیشین این تیم است که اکنون در لیگ عراق بازی می کند.


حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بارها اعلام کرده کرار جاسم را می خواهند اما او در تبریز مشکل و شاکی خصوصی دارد که باید رضایت شاکی اش را بگیرد. این در حالی است این بازیکن عراقی این موضوع را تکذیب می کند.


کرار جاسم در خصوص شرایط حضورش در تراکتورسازی و شرایط صحبت کرده است.


بحث حضورت در تراکتورسازی به کجا رسید؟ تراکتوری ها هنوز منتظر حضور تو در ایران هستند.
مدیربرنامه هایم پیگیر این مسئله است. من اکنون بازیکن تیم الطلبه عراق هستم و از این تیم پول گرفتم تا برای آنها بازی کنم. تراکتوری ها اگر من را می خواهند باید با باشگاه الطلبه صحبت کنند و رضایت نامه ام را بگیرند.


  شرایط و علاقه خودت چیست؟ دوست داری به تراکتورسازی بیایی؟
منتظرم ببینم شرایط تراکتورسازی چگونه می شود. دوست دارم به تراکتورسازی برگردم اما باید شرایط حضورم در این تیم فراهم شود.


  مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده در تبریز مشکل و شاکی خصوصی داری. این مشکل چیست؟
من هیچ مشکلی ندارم و این مشکلی که می گویند حل شده است. اکنون در تبریز هیچ شکایتی درباره من وجود ندارد و همه دوست دارند کرار به تراکتورسازی برگردد.


  پس بحثی که درباره شکایت از تو به راه افتاده و می گویند برای رفتن به تبریز مشکل داری، درست نیست؟
در تبریز همه کرار را دوست دارند و این بحث ها صحت ندارد. آنهایی که من را دوست ندارند می گویند کرار مشکل دارد. می دانم همه دوست دارند به تبریز و تراکتورسازی برگردم اما برخی ها برای من حاشیه درست می کنند و می نویسند مشکل دارم. کرار چه مشکلی دارد؟ آنهایی که نمی خواهند من به تراکتورسازی برگردم این حرف ها را می زنند.


  ۲ روز تا شروع نیم فصل مانده است. احتمال دارد در این ۲ روز به ایران بیایی؟
ان شاءالله اگر مشکل قراردادم با الطلبه حل شود مشکلی برای حضور در ایران ندارم. دوست دارم دوباره به تراکتورسازی برگردم و در این تیم بازی کنم.


برای پیوستن به تراکتورسازی مبلغی هم پیشنهاد کرده ای؟
در این باره چیزی نمی دانم و باشگاه تراکتورسازی باید با باشگاه الطلبه صحبت کند. چون من پولم را از الطلبه گرفته ام و اگر بین ۲ باشگاه توافق شود مشکلی ندارم و مبلغی هم برای حضور در تراکتورسازی پیشنهاد ندادم.