به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ناصر شهنازی اولین تجربه حضورش روی نیمکت تیم ملی و در کنار خولیو ولاسکو را در مسابقات والیبال جام بزرگ قهرمانان تجربه کرد. او در مورد حضور تیم ملی در این تورنمنت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: والیبال ما در چند سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته و حالا به یکی از قدرت های دنیا تبدیل شده است. این موضوع را ما در مسابقات اخیر در ژاپن حس کردیم و دیدیم. صحبت های دیگر مربیان هم بر این موضوع صحه گذاشت با این حال همچنان تا رسیدن به قله والیبال جهان راه زیادی در پیش داریم.


شهنازی ادامه داد: تیم ملی ایران برای مقابله با تیم هایی مثل برزیل و روسیه باید بیشتر کار کند و با حضور در تورنمنت های مختلف، تجربیات جدید و بیشتری کسب کند. متاسفانه ما برای شرکت در جام بزرگ قهرمانان، زمان کمی برای تمرین و هماهنگی پیش رو داشتیم و اختلاف ساعت هم مشکل دیگر ما بود اما بازیکنان ما شخصیت حرفه ای و روحیه خوب خود را در این مسابقات نشان دادند و خیلی زود با شرایط تطبیق پیدا کردند.


سرمربی پیشین تیم نوجوانان ایران در مورد تجربه حضورش روی نیمکت تیم ملی در کنار ولاسکو گفت: هدف من در هر شرایطی خدمت به والیبال ایران است و این بار این شانس را داشتم که در کنار مربی بزرگی مثل ولاسکو در یک تورنمنت مهم حضور داشته باشم. تمام تجربیات مربیگری ام یک طرف و این ۵ بازی در کنار ولاسکو بودن یک طرف. به شخصه تجربیات زیادی در این مسابقات کسب کردم.