به گزارش پارس به نقل از فارس، ناپولی در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک در خانه بورسیا دورتموند شکست خورد.

مارکو رویس ۱۰ (پنالتی) ، ژاکوب بلاژیکوفسکی ۶۰ و پیره امریک اوبامیانگ ۷۸ برای دورتموند و لورنزو اینساین ۷۱ برای ناپولی گلزنی کردند.

رافائل بنیتس در مورد این دیدار گفت: بدون هیچ شکی باید بگویم که ضربه پنالتی همه چیز را عوض کرد. می دانم که تیمم نمایشی بسیار عالی مقابل یکی از تیم های خوب و بزرگ اروپا داشت. وقتی که ۱۰ دقیقه از بازی گذشته و شما یک بر صفر عقب هستید، اوضاع به سود شما نیست. گل دوم را هم درست زمانی خوردیم که شانس خوبی برای زدن گل تساوی را از دست داده بودیم. با این حال تیمم با شخصیت، ثبات و در سطح خوبی بازی کرد.

وی در ادامه گفت: اکنون صعود به مرحله بعد برای ما کاری بسیار سخت شده است. باید با چهار گل آرسنال را شکست دهیم و منتظر باشیم تا دورتموند هم مقابل مارسی به برتری برسد. البته نکته مثبت این دیدار عملکرد خوبی بود که بازیکنان ارائه کردند. عزم آنها برای گلزنی تا دقیقه های پایانی هم ادامه یافت.

بنیتس در ادامه گفت: ما همچنان باید به نکته های مثبتی که تیم مان دارد فکر کنیم. دوست دارم نمایشی که مقابل دورتموند داشتیم را به سری A ایتالیا هم تعمیم بدهیم. به این شکل می توانیم بیشتر تیم هایی که در لیگ حضور دارند را شکست دهیم. نباید فراموش کنیم که دورتموند در ۶ سال گذشته با همین مربی کار کرده و سال پیش هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت.