به گزارش پارس به نقل از تسنیم، چلسی شب گذشته (سه شنبه) در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه بازل تن به شکست داد تا همچون بازی رفت در لندن هر ۳ امتیاز بازی را تقدیم حریف سوئیسی خود کرده باشد. با وجود شکست چلسی در سوئیس، تساوی بدون گل در بازی دیگر گروه E میان استوا بخارست رومانی و شالکه سبب شد که آبی پوشان لندن راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.


مورینیو اظهار داشت: تنها نکته مثبت این است که ما صعود کردیم اما نه به خاطر اینکه نتیجه گرفتیم. در نهایت ما صعود کردیم که هدف اول مان بود. حالا باید آخرین بازی مان که در خانه است را ببریم تا صدرنشین گروه باقی بمانیم. باید بازل را تحسین کنم. آنها بازی را بردند چون ما در دقایق آخر بازی خواب بودیم. همچنین آنها بردند چون بهترین تیم میدان بودند و حق شان بود که بازی را ببرند.


آقای خاص درباره عملکرد ضعیف تیمش گفت: من فقط می توانم یک جنبه را پیدا کنم. از دقیقه اول می شد نشانه های ضعف را دید. تیم من خسته بود و بازیکنانم تاوان حضور در بازی های ملی را دادند. من نگران واکنش آنها در بازی برابر وستهام بودم اما در آن بازی شاید به خاطر آنکه اهمیت بسیار زیادی برای تیم داشت همه تمرکز کردند و با ارائه یک عملکرد انفرادی و تیمی فوق العاده نمایش خوبی ارائه کردند. در بازی برابر بازل ما همچنین مرتکب اشتباهات دفاعی شدیم به خصوص زمانی که توپ را در اختیار داشتیم. ما به آسانی توپ ها را از دست می دادیم. ما همه توپ های دوم را لو می دادیم و در نهایت هم یک گل مسخره خوردیم.


وی تصریح کرد: در صحنه دریافت گل همه خواب بودند. توپ در گردش بود و به دروازه مان رسید. زمانی که خسته باشید خواب تان می برد، فکرتان از کار می افتد و دیر واکنش نشان می دهید. حتی زمانی که در حال حمله قرار داشتیم و در محوطه جریمه بازل بودیم هم کند بازی می کردیم.