به گزارش پارس , رضا حقیقی در گفت وگو با فارس در خصوص بازی با تراکتورسازی و رویارویی با علی کریمی، گفت: مگر کریمی مصدوم نیست من شنیدم علی آقا برای بازی با ما مصدوم است.

وی افزود: ما بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب تراکتورسازی داریم این بازی حتی در بازی مقابل تهران هم در چارچوب هفته اول برای ما سخت تر است.

حقیقی ادامه داد: پرسپولیس و تراکتورسازی هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند، آنها تیمی یکدست و بسیار خطرناک مخصوصا در خانه خود هستند و ما با این دانش به مصاف تبریزی ها می رویم که بازی های نیم فصل دوم چند برابر نیم فصل اول سخت و نفس گیر است.

حقیقی خاطرنشان کرد: ما می خواهیم استارت را محکم بزنیم و به امید خدا با یک برد جایگاهمان را در بالای جدول محکم کنیم و جشن قهرمانی در نیم فصل را در پایان فصل بگیریم. به شخصه دلم روشن است که دست پر تبریز را ترک خواهیم کرد.

وی درباره شناخت انصاری فرد و کریمی از پرسپولیس نیز گفت: مطمئن باشید اگر کریمی و انصاری فرد از ما شناخت دارند ما هم از آنها شناخت کافی داریم حتی ما از جواد کاظمیان هم که مدتی در پرسپولیس بازی کرد، شناخت داریم. البته نگرانی وجود ندارد، سید جلال حسینی را داریم که مدت زیادی در مقابل این بازیکنان مخصوصا انصاری فرد بازی کرده است. کار تراکتور نسبت به ما سخت تر است.

هافبک قرمزپوشان درباره جوّ ورزشگاه تبریز نیز گفت: ما کاری به این حرف ها نداریم و باید به ۳ امتیاز بازی برسیم، بالاخره تبریزی ها در بازی با ما تیم خودشان را حمایت می کنند، ما هم اسیر جو و شعارها نمی شویم و کار خودمان را دنبال می کنیم.

حقیقی در پایان درباره شرایط تیم ملی نیز گفت: با دو پیروزی قاطع ثابت کردیم که تیم ملی خوب و قدرتمندی داریم، اگر حمایت شویم من معتقدم کی روش افکار بسیار خوبی برای جام جهانی دارد، خیلی خوشحالم که دوباره پیراهن تیم ملی را پوشیدم اما این دلیلی نمی شود که همه چیز را تمام شده بدانم. من با تمام وجودم تلاش می کنم و روزی که با تیم ملی به جام جهانی رفتم به خواسته خودم رسیدم. مطمئن باشید تیم ملی ایران در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارد و انشاءالله به زودی با برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های با قدرت نیز خیلی از مشکلات ما رفع خواهد شد.