به گزارش پارس به نقل از فارس، احمدرضا عابدزاده کاپیتان اسبق پرسپولیس قبل از ترک ایران در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: حدود ۱۰ روز پیش در سالن بدنسازی به اتفاق مهدی مهدوی کیا دوست و هم بازی خوبم تمرین می کردیم، مهدی درباره بازی ستارگان میلان و پرسپولیس چیزی به من نگفت. تا آن زمان آقای رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این باره موضوعی را با من مطرح نکرده بود. دو روز پس از تمرینی که با مهدوی کیا داشتم بلیت پرواز به آمریکا را رزرو کردم. از طرفی دیگر دانشگاه بزرگی که قرار است با آنها در آمریکا قرارداد ببندم زمان و ساعت جلسه برای توافق و عقد قرارداد را به من اعلام کردند. به هر حال آنها نظم و انضباط و دیسیپلین خاص خود را دارند و نمی شود که دقیقه ۹۰ همه برنامه های آنها را به هم بزنم. به همین دلیل بنده از حدود ۷ - ۸ روز پیش بلیط پرواز به آمریکا را گرفتم و بامداد روز سه شنبه و تا ساعاتی دیگر ایران را ترک خواهم کرد و در آمریکا با یک دانشگاه بزرگ برای همکاری ورزشی مذاکره خواهم کرد و بدین ترتیب در دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس نمی توانم به میدان بروم.

احمدرضا عابدزاده در ادامه گفت: این یکی از بازی های بزرگ است که برگزار می شود و آقای رویانیان برای برگزاری این بازی تلاش های زیادی کرده و مطمئن هستم که همه از برگزاری چنین دیداری لذت خواهند برد. مهدی مهدوی کیا یکی از بازیکنان خوب، بااخلاق و دوست داشتنی فوتبال ما است و ما از دیر باز با همدیگر رابطه ای صمیمانه و نزدیک داشته ایم. اما با این شرایطی که به وجود آمده نمی توانم در بازی ستارگان میلان و پرسپولیس که بازی خداحافظی مهدوی کیا نیز هست حضور داشته باشم. اما امیدواریم هواداران پرسپولیس و حتی سایر تیم ها از این بازی استقبال باشکوهی داشته باشند و به استادیوم آزادی رفته و برای مهدوی کیا سنگ تمام بگذارند. هواداران می توانند از این بازی ویژه لذت ببرند و امیدوارم همه چیز به خوبی برگزار شود و در این دیدار که بازتاب بین المللی خواهد داشت شاهد اتفاقات خوب و مثبت باشیم.

عابدزاده درباره سفرش به آمریکا و مذاکره با یکی از دانشگاه های این کشور برای همکاری ورزشی و فوتبالی گفت: بنده با آنها توافق اولیه ای داشته ام و طبق قول و قراری که داشته ایم پس از رسیدن به آمریکا و زمانی که آنها اعلام کردند جلسه خواهیم داشت. این دانشگاه یکی از دانشگاه بزرگ و معتبر آمریکا است که بنده در زمینه فوتبال با آنها قرارداد خواهم بست و همچنین خودم نیز در آکادمی دیگری که داریم فعالیت خواهم کرد.

وی درباره صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل رقابت های لیگ برتر گفت: امیدوارم تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم نیز بتواند نتایج خوبی کسب کرده و انتظارات هواداران پرشمارش را برآورده کرده و دل آنها را شاد کند. به هر حال همه تیم های انگیزه های زیادی دارند و می خواهند موفق باشند. در نیم فصل دوم همه تلاش دو چندانی می کنند و رقابت ها حساس تر، سخت تر و فشرده تر خواهد شد. اما امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس که امسال توانسته نتایج مطلوبی کسب کند در ادامه رقابت ها نیز موفق باشد و شاهد اوج گیری دوباره پرسپولیس باشیم.

عابدزاده در پایان درباره سفرش به تهران و عدم مصاحبه و حضور در محافل فوتبالی گفت: ترجیح می دهم مصاحبه نکنم اما اخبار فوتبال ایران را رصد کرده و از خیلی چیزها خبر دارم. فکر می کنم دلیلی ندارد که هر روز و راجع به همه مسائل صحبت شود. در فوتبال ایران حرف زیاد زده می شود و کمتر عمل می شود. در مجموع من به جز آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران و سربلندی پرسپولیس و هوادارانش صحبت دیگری نمی کنم و ضمن تشکر از آقای رویانیان برای برگزاری چنین دیداری امیدوارم هواداران پرسپولیس استقبال باشکوهی از این بازی داشته باشند و یک روز خوب و به یاد ماندنی را شاهد باشیم. هواداران از این بازی لذت خواهند برد و من هم اگر سفر به آمریکا و قول و قرار با این دانشگاه نبود و زودتر به من اطلاع داده می شد به استادیوم آزادی می آمدم. اما حالا شرایط طور دیگری بوده و عملا نمی توانم در ایران باشم و تا ساعاتی دیگر پرواز دارم و امیدوارم همه چیز خوب بوده و این بازی با بهترین شرایط برگزار شود.