به گزارش پارس به نقل از فارس، کاپیتان اف سی سئول به شدت به تمجید از کاپیتان تیم ملی ایران پرداخت.

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ها دائه سونگ برای کسب جایزه بازیکن سال آسیا ۲۰۱۳ با جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران و استقلال و ژنگ ژی که به همراه تیمش فاتح لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ شد، رقابت خواهد کرد.

بازیکن ۲۸ ساله در نشست خبری در یک شب قبل از اهدای جوایز اظهار داشت: از وقتی یازده ساله بودم، به همراه لی، بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۲ فوتبال بازی کرده ام.

دائه سونگ ادامه داد: وقتی لی سال گذشته این جایزه را به خود اختصاص داد، خیلی درباره آن صحبت کردیم و وقتی من امسال به عنوان یکی از نامزدهای کسب این جایزه انتخاب شدم او به من توصیه کرد که بدون در نظر گرفتن اینکه این جایزه به چه کسی تعلق می گیرد از این دوران لذت ببرم.

وی ادامه داد: او درباره رقابت سختی که با آن روبرو هستم با من حرف زد و به من گفت با وجود توانایی های دو نامزد دیگر خیلی سخت است که این جایزه را به دست آورم.

کاپیتان اف سی سئول خاطرنشان کرد: اخیرا در خیلی بازی ها در لیگ قهرمانان و مقدماتی جام جهانی با یکدیگر روبرو شده ایم و می توانم به شما بگویم که جواد نکونام چه قدر خوب است.

ها دائه سونگ با اشاره به محرومیت جواد نکونام در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین اف سی سئول و استقلال که به تساوی ۲ بر ۲ و در نهایت پیروزی ۴ بر ۲ تیم کره ای انجامید، افزود: خیلی خوش شانس بودیم که نکونام در دور برگشت حضور نداشت؛ در غیر این صورت می دانم که او توانایی اش را داشت که به تنهایی باعث برنده شدن تیمش شود.

وی اضافه کرد: ژنگ ژی نیز بازیکن بزرگی است که برای باشگاه بزرگی بازی می کند که ما را در فینال لیگ قهرمانان شکست داد؛ بنابراین او هم شایستگی کسب این جایزه را دارد.

کاپیتان اف سئول گفت: برنده شدن در فینال فوق العاده است اما با وجود توانایی های گوانگژو، ما کم آوردیم. امسال سفر خوبی داشتیم. من به عنوان یک کاپیتان احساس می کنم ارتباط میان هم تیمی ها داخل و خارج از زمین بسیار مهم بود.