به گزارش پارس به نقل از فارس، مهدی تاج، غلامرضا بهروان و بهروز منتقمی پس از جلسه هماهنگی دیدار ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس در کنفرانسی خبری در مورد این مسابقه صحبت های زیر را انجام دادند.

مهدی تاج در این ارتباط گفت: پرسپولیس درخواست کرد بازی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه انجام شود و چون ادعایی روی این مسئله نبود ما با این موضوع موافقت کردیم اما در نهایت به خاطر شهادت امام سجاد قرار شد بازی در همان ساعت ۱۵ برگزار شود که سازمان لیگ در ارتباط با برگزاری این بازی همه گونه همکاری انجام داد و نگاه ملی به این بازی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا بهروان در ادامه این کنفرانس در مورد برگزاری این بازی گفت: بنده مسئول برگزاری این مسابقه هستم، این دیدار دقیقاً مثل مسابقات بین المللی انجام می شود و افراد اضافه نمی توانند کنار زمین حاضر شوند. اینکه تجلیل چگونه است و به چه کیفیتی انجام خواهد شد قرار شد در جلسه هماهنگی بین اعضای سازمان لیگ و کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در شب شهادت امام سجاد قرار داشتیم و درست نیست در شب شهادت خوشحالی انجام دهیم.

بهروان در مورد اینکه داور مسابقه چه کسی خواهد بود، عنوان کرد: این مسئله توسط کمیته داوران مشخص می شود، از آنجایی که تبلیغات سازمان لیگ با تبلیغات این مسابقه فرق می کند پرسپولیسی ها این مسئله را مشخص خواهند کرد. توپ، تجهیزات توپ جمع کن ها و اینکه چه زمانی قرار است تجلیل صورت گیرد، پس از جلسه فردا مشخص خواهد شد. پیشنهاد دادیم که در ۵۰ دقیقه ای که تیم ها در حال گرم کردن بدن های خود هستند از آنجایی که توجه هواداران به بازیکنان جلب می شود بهتر است تجلیل ها صورت نگیرد چرا که در آن موقع تمرکز هواداران به سایر بازیکنان است. دیگر اینکه این کار را در بین دو نیمه انجام می دهند یا در پایان بازی فردا مشخص می شود. از آنجا که تجربه ملی پوشان سال ۹۸ با تیم ملی فعلی را داشتیم اجازه نمی دهیم بین نیمه فاصله ای بیشتر از ۱۵ دقیقه به وجود بیاید.

بهروان تأکید کرد: بانوان نمی توانند در این مسابقه در ورزشگاه حاضر شوند و فقط تعدادی از بانوان خارجی در ورزشگاه حاضر می شوند. ما نمی خواهیم شرمنده کسی شویم به همین دلیل اعلام می کنیم کسی نمی تواند برای عکس گرفتن وارد زمین شود. نیمکت ما ۲۳ صندلی دارد و سایر نفرات باید در مکانی که روی سکوها مشخص خواهد شد حاضر شوند و هیچ فردی اضافه ای کنار زمین نباید بایستد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این کنفرانس، بهروز منتقمی از مهدی تاج و مسئولان سازمان لیگ تشکر ویژه ای انجام داد و اعلام کرد آنها در برگزاری این مسابقه کاملا با پرسپولیس همگام بودند.

وی در ادامه در مورد اینکه حق پخش این بازی به چه نحوی خواهد بود، عنوان کرد: اگر شبکه دیگری به غیر از شبکه ۳ قصد پخش مسابقه را دارد باید با اسپانسر قرارداد ببندد. میلانی ها روز پنج شنبه در شیرخوارگاه آمنه حضور پیدا می کنند و بعد از آن کنفرانس مطبوعاتی این تیم و افتتاح آکادمی فوتبال پرسپولیس و میلان به صورت نمادین برگزار خواهد شد.

منتقمی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است سید حسن خمینی به اردوی پرسپولیسی ها بیاید، اظهار داشت: این مسئله از سوی علی پروین اعلام شده و ایشان در جریان این موضوع قرار دارند. همچنین تعداد بازیکنان حاضر در میدان از سوی علی پروین مشخص خواهد شد.