به گزارش پارس به نقل از تسنیم، امیر قلعه نویی پس از حضور در نشست خبری در گفت و گو با دوربین های تلویزیونی گفت: از مسئولان سازمان لیگ خواهش کردیم بازی با ملوان را عقب بیندازند اما این کار را انجام ندادند. در شرایطی این صحبت ها را انجام می دهم که ۳ امتیاز بازی با ملوان را گرفته ایم اما انگار آقایان با استقلال و قلعه نویی خوب نیستند. شما ببینید ما همیشه مشکلات مالی داشتیم و بازیکنانمان هم اکثرا مصدوم بودند و امیدوارم در نیم فصل دوم به شرایط بازی برسند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کبه و اولادی برای استقلال به میدان نرفتند گفت: کبه که نمی توانست بازی کند چون مدارکش کامل نبود. اولادی هم ۳ جلسه با استقلال تمرین کرده بود و نمی توانست بازی کند.

قلعه نویی ادامه داد: متاسفانه از اول فصل تیممان کامل نبوده است. بازیکنان جدیدی جذب کردیم که امیدوارم از نظر هماهنگی حداقل به جایی برسیم که قیافه یکدیگر را بشناسیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که برای پست دفاع راست چه تصمیمی دارد عنوان کرد: با آمدن حیدری و بیک زاده شرایطمان کمی بهتر می شود اما دنبال این هستیم تا یک دفاع راست خوب خارجی جذب کنیم. واقعیت این است که هنوز ضعف داریم که باید با خرید بازیکنان جدید این ضعف ها را بپوشانیم.

قلعه نویی ضمن اشاره به صحبت مورینیو مبنی بر اینکه در هیچکدام از قهرمانی هایش، قهرمان نیم فصل نشده تصریح کرد: در همین بازی با ملوان دیدید که بازیکنانم خسته بودند و مثلا جواد نکونام عملا هیچ کارآیی نداشت. امیدوارم در آینده و در نیم فصل دوم شرایط مان بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هاشم بیک زاده و خسرو حیدری در بازی آینده استقلال می تواند برای این تیم بازی کنند گفت: فکر نمی کنم برای بازی کردن مشکلی داشته باشد اما بعید است حیدری بتواند برای ما به میدان برود. تصمیم در این خصوص را کادر پزشکی خواهد گرفت و ما تابع تصمیمات آنها هستیم. چون در این مورد اصولی و علمی رفتار می کنیم با اجازه کادر پزشکی از مصدومانمان استفاده می کنیم.

سرمربی استقلال در مورد بازی آینده تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: اجازه دهید ۲۴ ساعت از بازی ملوان بگذرد و بتوانم ریکاوری انجام دهم بعد در این خصوص صحبت می کنم.